Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen met hdmi one connect box QE75Q9FNA

(Onderwerp aangemaakt op: 15-09-2019 02:40 PM)
2723 Weergaven
Toni19751
Apprentice
Opties

Sinds een aantal dagen heb ik problemen met me ziggo next media box en PS4 die aangesloten staan op de one connect box op hdmi 1 en hdmi 2.

Telkens krijg ik na een tijdje de melding op mijn TV dat er geen signaal is en heb dan geen beeld.

Ik heb bijna alles al geprobeerd uit het stopcontact gehaald 20 min alles opnieuw aansluiten tv resseten maar niks helpt.

0 Likes
10 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Toni19751 , Toni,

Volgens mij is het ‘mijn’ ziggo next box en niet ‘me’ 😉. Sinds een aantal dagen; is er in de tussentijd iets veranderd?

Is de volledige Model Code van de tv QE75Q9FNALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Is de huidige softwareversie van de tv de 1270.6? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Zou je de tv nogmaals kunnen resetten, maar dan zonder aangesloten devices?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.

Daarna de tv langer dan 20 minuten spanningsloos zetten.

Ook de OCB lang zonder spanning zetten. Vervolgen alles weer inschakelen en de devices weer aansluiten.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Toni19751
Apprentice
Opties
Beste Dick, bedankt voor de informatie ik zal het straks proberen. Op dit moment heb ik weer beeld maar het zal niet lang duren voordat die weer aangeeft geen verbing.Je hoort straks van me. Mvg Toni
Toni19751
Apprentice
Opties

Beste Dick, het probleem blijft hetzelfde na resetten

Ik krijg nu nog een fout melding, voeding van apparaatfout controleren.

Kan ik niet gewoon een afspraak maken met een monteur?Heb al drie keer met samsung gebeld en telkens probeer dit probeer dat maar niks helpt en ondertussen ben je 4 dagen verder en heb je nog steeds geen beeld terwijl die hievoor het gewoon deed bijna een jaar lang.

ik hoor het graag van je.

mvg Toni

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Toni19751 , Toni,

Als je mij uitsluitsel kunt geven of de Model Code en de softwareversie kloppen, kan ik een Extern Beheer voor je aanvragen.

Hiermee logt een collega via internet in op je tv om zo alles samen met jou te controleren.

Ik hoor wel of je dit wilt. Een monteur kan altijd nog..

Groet, Dick
0 Likes
Toni19751
Apprentice
Opties

Beste Dick,

Dat is goed . Ik heb hem nog een keer gereset naar weer kreeg ik na een half uur beeld de foutmelding voeding van apparaatfout controleren en dan doet die niks meer.

image.jpg

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Toni19751 , Toni,

Allereerst: zou je het serienummer uit beeld kunnen halen? Dit om misbruik te voorkomen.

Bedankt voor de foto! Alleen staat hier niet de volledige Model Code op waarom ik eerder had gevraagd.

Is dit QE75Q9FNALXXN? Staat op de sticker achterop de tv (met hoofdletters, Model Code).

Graag even bevestigen, zodat ik daarna Remote Beheer voor je kan aanvragen. Thanks!

Groet, Dick
0 Likes
Toni19751
Apprentice
Opties

Dat klopt het is de QE75Q9FNALXXN

Dit onderhoud kan morgen toch wel plaatsvinden?

mvg Toni

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hi @Toni19751 , Toni,

Bedankt voor de bevestiging! Dit kan uiteraard niet morgen plaatsvinden. 

Hiervoor heb eerst ik wat gegevens van je nodig en dan kan het pas aangevraagd worden.

Dit kan een paar dagen duren..

Groet, Dick
0 Likes
Toni19751
Apprentice
Opties

Beste Dick,

Ik bel wel zelf wel met samsung om een afspraak te maken.Duurt me iets te lang zo.

0 Likes