27-12-2020 07:41 PM - bewerkt 28-12-2020 09:19 PM
Beste,
Sinds deze week ben ik in het bezit van een Q70t soundbar en een q80t 55 inch tv (QE55Q80TALXXN). Via Bluetooth werkt de soundbar naar behoren. Het geluid via eArc werkt alleen nog niet. De tv geeft namelijk aan dat er in Poort 3 geen signaal wordt afgegeven.
Wat heb ik gedaan tot nu toe:
- ik heb de meegeleverde high speed hdmi kabel in de earc poort gedaan van zowel de soundbar als van de tv (poort 3)
- soundbar aangemeld via smartthings
- de anynet+ optie aanstaan in instellingen
Ik heb de tv al een keer van het stroom afgehaald in de hoop de soundbar wel herkend zou worden, dit zonder resultaat. Ik heb verder ook gekeken of ik vergelijkbare topics kon vinden op de community, maar ik kon even niks vinden.
Iemand een idee wat hier gaande is?
Vriendelijke groet,
Frank
op 28-12-2020 07:45 PM
Heeft niemand een idee?
Ik merkte vandaag wel dat de earc werkte, omdat ik alle stekkers eruit heb gehaald en de earc als enige erin deed, en vervolgens ook met de andere stekkers erin (ziggo ontvanger op poort 1, blu Ray speler op poort 2, earc op poort 3 en xbox one op poort 4). Alleen nu werkt het weer niet.
Niemand die kan helpen?
op 29-12-2020 09:02 AM
Goedemorgen @Frank0101 , Frank,
Als het na het opnieuw aansluiten van de kabels wel heeft gewerkt, dan moet je het toch zien als een lokaal probleem.
Je zou nog met een andere HDMI kabel kunnen testen, anders moet Remote Beheer hier naar kijken..