Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Plots zoemend geluid via Sonos Beam

(Onderwerp aangemaakt op: 16-02-2023 11:44 PM)
451 Weergaven
RonaldH2
First Poster
Opties

Hopelijk kan iemand mij adviseren?!

sinds vanavond maakt mijn #Sonos ##beam een zoemend geluid als die is aangesloten op mij #TheFrame#UE55LS003AS. Andere HDMI kabel was geen oplossing. Beam werkt wel via spotify etc. Zit euvel in Beam of de OneConnect-box?
dank voor de hulp. 

Gr Ronald 

0 Likes
11 Antwoorden
EmileS
Apprentice
Opties

Sinds gisterenavond maakt onze televisie (UE40F6740) een brommend geluid als hij aanstaat. Ik heb het volgende al geprobeerd om het op te lossen: een tijd spanningloos, tv reset, geluidtest. Helaas allemaal zonder gewenst resultaat. Is er een oplossing voor of wordt het tijd voor een nieuwe?

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @EmileS , Emile,

Dit wordt veroorzaakt door een defect aan de voeding. Het introductiejaar van de tv is 2013.

Je zou dit kunnen laten repareren. De kosten worden bepaald door een monteur.

Je bent sowieso deze kosten verschuldigd, ook al ga je niet akkoord met de kosten -> Tarieven Servilux 

De keuze om tot een reparatie over te gaan is aan jou. Mocht je de tv ter reparatie willen aanbieden, dan hierbij alvast de link:

https://www.samsung.com/nl/reparatie/

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
EmileS
Apprentice
Opties

Hallo Dick,

Dank voor de snelle reactie. Als ik kijk naar de tarievenpagina dan gaat dat minimaal €100 kosten en daar komt het onderdeel nog bij. Dat lijkt me niet interessant voor een tv van 7,5 jaar oud... Jammer, maar een nieuwe is ook leuk
Groet,
Emile

DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @EmileS , Emile,

Geen dank! Inderdaad best prijzig, maar een nieuwe tv is natuurlijk ook leuk 😉.

Mocht je tegen een gereduceerde prijs een nieuwe willen uitzoeken, dan kun je Bruce een privébericht sturen Privébericht Bruce 

Ondanks alles toch een fijn weekend toegewenst!

Groet, Dick
EmileS
Apprentice
Opties

Hoi Dick,
Probleem zit blijkbaar toch niet in de tv maar in de aangesloten SONOS Beam. Die heb ik een reset gegeven en nu werkt het weer zoals het hoort. Ben benieuwd voor hoe lang...
Groeten, Emile

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @EmileS , Emile,

Poe, te snel doodverklaard 🙈. Sorry hoor, maar had even gezegd dat er een Sonos aan vast zit 😂. Mooi dat je nog even van deze tv kunt genieten! Helaas geen nieuwe.

Fijne zondag nog!

Groet, Dick
0 Likes
RonaldH2
First Poster
Opties

Hopelijk kan jij mij adviseren?!

sinds vanavond maakt mijn Sonos beam een zoemend geluid als die is aangesloten op mijn The Frame UE55LS003AS. Andere HDMI kabel was geen oplossing. Bram werkt wel via spotify. Zit euvel in Beam of in voeding van OneConnect-box denk jij? 
dank voor je hulp

0 Likes
Hoi1234
Student
Opties
Hallo Ronald, Heb je m ook al geprobeerd met een spdif?
0 Likes
Hoi1234
Student
Opties
Hoe stuur je de beam aan als je Spotify afspeeld? Zit er ook een hdmi out poort in je tv waar je de soundbar op kan aansluiten? Of zit alles op de connectbox? Zoja dan kan je m daar eens proberen aan te sluiten met hdmi.

Als je spotify via de tv afspeel? Dan zou dat niet aan de hdmi kabel moeten liggen.. vandaar de vraag, Het aller makkelijkste is even een laptop pakken en met hdmi inpluggen in de zelfde poort van je Sonos. en dan kijken of t weg is. Zoniet ligt het aan je Sonos, zowel lig het aan de connectbox. Mocht je uit de garantie zijn, kan je t nog op proberen te lossen door je sonos met een spdif kabel aan te sluiten op je connectbox.
0 Likes