op 01-01-2024 01:44 PM
Een zender pauzeren en weer starten gaat goed (heb hiervoor een USB memory stick geïnstalleerd).
Als ik daarna van zender wil wisselen via de programmagids, komt de boodschap: "Timeshift stopt als u de programmagids opent. Wilt u verdergaan?" met de opties STOPPEN of ANNULEREN. (zou beter VERDERGAAN of ANNULEREN zijn, maar daar gaat deze vraag niet over 😉 )
Als ik dan STOP kies dan krijg ik de programmagids en kan ik zender kiezen&switchen. So far, so good.
Maar dan... elke keer dat ik daarna de programmagids open, komt diezelfde boodschap weer op het scherm! Heel irritant, ik heb de Timeshift toch al de eerste keer gestopt? Ik heb de nieuwste software geïnstalleerd. Toen kregen we de aanpassing "even geduld AUB" bij het openen van de programmagids, een verandering ten goede. Maar zouden ze daarmee bovenstaand probleempje geïntroduceerd hebben? Wie heeft hier nog meer "last" van? Oplossing? Ik hou me aanbevolen.
op 08-01-2024 09:41 AM
Goedemorgen @MartinNL ,
Bedankt voor jouw bericht. Bij welk model televisie ervaar je dit?
Met groet,
Ajay
op 08-01-2024 02:27 PM
Hi Ajay-A,
het gaat om een 55S95B OLED TV met een Samsung memorystick achterin voor opnemen.
Het lijkt erop dat de timeshift niet stopt bij de eerste vraag of het oke is te stoppen.
Hoor graag of er een SW-update komt of dat ik iets zelf anders kan instellen.
Martin
op 03-06-2024 10:37 PM
Heel irritant ja. Ik heb een Frame 2022 en hetzelfde. Het stopt vaak pas als de TV volledig is uitgeschakeld en dan weer ingeschakeld. Kom op Samsung, fix dat eens of geef een oplossing.