Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

One Drive

(Onderwerp aangemaakt op: 29-03-2021 03:13 PM)
1286 Weergaven
JDJ_dgtD5Mf
First Poster
Opties

Ik heb de bestanden van de Samsung Gallery overgezet naar de One drive, omdat Samsung met de gallery stopt. De bestanden uit de One Drive kan ik afspelen op mijn vaste pc en Samsung smartphone , maar niet op mijn Samsung smart tv uit 2020. De mp-4 bestanden worden dan veel te groot weergegeven en uitzoomen is niet mogelijk. De helpdesk van Samsung zegt dat het aan de instellingen van One Drive of aan de webbrowser ligt en bij Microsoft beweren ze dat het toch echt aan de tv ligt. Wie kan mij helpen?? Alvast dank!

Jouke Jensma

0 Likes
21 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @JDJ_dgtD5Mf ,

Er zijn nogal wat Samsung Smart TV's uit 2020 🤷‍♂️. Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Heb je het overzetten op onderstaande manier gedaan?

https://support.samsungcloud.com/#/eof_notice/moveOneDrive/
Gaat het alleen om mp4 bestanden of ook jpg, etc.?

signatureee
Groet, Dick

JDJ_dgtD5Mf
First Poster
Opties

Goedemorgen,

Dank voor de snelle reactie!

De modelcode: QE65Q90TALXXN

Huidige software versie: 1497

Het overzetten is inderdaad op onderstaande wijze gedaan. De foto’s zijn prima te zien ( behalve dan dat ze niet chronologisch zijn opgeslagen, maar kris kras door elkaar staan). Alleen het afspelen van de videobestanden, mp 4 inderdaad, geeft dus problemen. Met het afspelen vanuit de Samsung Gallery was dat nooit het geval.

Dank en groet

Jouke Jensma

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @JDJ_dgtD5Mf , Jouke,

Bedankt voor de info! Wat is de herkomst van de mp4 bestanden?
Zou je om te testen een mp4 bestand, wat niet afkomstig is uit de Samsung Gallery, willen afspelen.
Misschien al gedaan. Eventueel een video of screenshot ervan posten..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
JDJ_dgtD5Mf
First Poster
Opties

Dag Dick,

ik heb een  bestand gedownload van YouTube, dit geconverteerd naar mp4, opgeslagen op een USB stick en deze op de tv aangesloten en afgespeeld. Dit ging prima.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @JDJ_dgtD5Mf ,

Dat is lang geleden 😉. Eigenlijk bedoelde ik de herkomst van de bestanden die op OneDrive stonden.
Je zou toch denken dat er tijdens de transfer iets gebeurt is.
Ik heb wel eens geprobeerd om een mp4 bestand wat niet goed werd weergegeven nogmaals naar mp4 te converteren.
Werkte toen weer. Ik weet niet of jij dit ook kunt doen..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
JDJ_dgtD5Mf
First Poster
Opties

Dag Dick,

Dit vroeg je me laatst:

Zou je om te testen een mp4 bestand, wat niet afkomstig is uit de Samsung Gallery, willen afspelen.

Dit heb ik gedaan en dat ging prima dus.

Als het om een transfer fout zou gaan, hoe kan het dan dat ik dezelfde bestanden uit de One Drive wel op de vaste pc en op de Samsung smartphone kan afspelen, maar niet op mijn tv??

groet

Jouke 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Het blijft een merkwaardig fenomeen. Is het mogelijk om er een foto of een stukje video van te posten?
Je zou ook nog kunnen proberen om er remote naar te laten kijken -> Hulp op Afstand 
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
JDJ_dgtD5Mf
First Poster
Opties

Dag Dick,

Dat heb ik gedaan en er werd gezegd dat er eerst een app van Samsung moet komen, omdat de website van One Drive niet aangepast ( verkeerde schaal) is aan de tv.

groet

Jouke 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Bedankt voor je feedback! Dat wordt dus even wachten.
Zou je in de tussentijd je pc of je telefoon niet kunnen spiegelen? Zat mogelijkheden..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes