Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

one connect box word heel warm

(Onderwerp aangemaakt op: 11-07-2017 08:46 PM)
17119 Weergaven
Martinramaker
First Poster
Opties

55t

0 Likes
Spring naar oplossing
35 Antwoorden
rmuije
Journeyman
Opties

Ik heb dit opgelost door 4 ronde voetstukjes onder de one connect box te plaatsen die bij ons in een kast staat geplaatst. Plus een klein usb ventilator er achter te plaatsen. Dit heeft het warm worden issue opgelost.  Voor het overige ben ik tevreden met Qled 65-Q8curve. Vooral waar het gaat om de styling, afwerking, het overzichtelijke menu, snelle navigatie en idem dito geld dat voor de herkenning van alle randapparatuur welke allemaal met de kleine afstandbediening is te bedienen. Een van de redenen dat ik deze TV heb verkozen boven een paar andere merken die ik op mijn lijstje had staan.

Tuntje
First Poster
Opties
Hoi Blend,
Ben ook in het bezit van de QE55Q9 ,super beeld maar de connectbox wordt bloed heet!!!!
Heb je een foto van de koellichamen , snap nl niet goed wat je bedoeld, maar de oplossing bevalt me wel
Gr Tuntje
0 Likes
koos3
Journeyman
Opties

Had er zelf ook last van altijd deurtje van kast open laten.na een tip een kleine ventilator gekocht werkt perfect het is. een USB ventilator aansluiten op de oneconnect box tv uit ventilator uit. Het is een idee van een andere lid. Groet Koos

Stef1978
Pioneer
Opties

Beste, hier wordt de connect box ook bloedje heet (4K QLED TV QE75Q85 ). Is er al een oplossing voor, of is dit normaal en kan het geen kwaad?

0 Likes
koos3
Journeyman
Opties

Stef goede morgen. Ik heb zelf de QE65Q90R en had er ook last van, een ander lid had een idee en had een klein

ventilatortje gekocht ongeveer 10cm  dat werkte perfect. Daar zat een usb stekker op.Ik heb er ook zelf een gekocht. .Aan sluiten op de one connect box tv uit ventilator uit.  Het merk is Ninler minifan hij is erg stil. De box is hand warm.

Kijk op internet.

M.vr.gr Koos3  

BennieB
Journeyman
Opties

Goedemorgen, hier hetzelfde probleem, is een laptopkoeler geen oplossing? Heeft iemand dit al geprobeerd?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @BennieB ,

Je post in een topic uit 2017 en bovendien op Opgelost staat.
De kans is klein dat je hierop een antwoord krijgt.
Hetzelfde probleem met welke tv 🤷‍♂️? Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Graag incl. de letters XXN.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
BennieB
Journeyman
Opties

Goedemorgen Dick,

gaat om de Qled 4K 65Q95TCLXXN

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @BennieB ,

Thanks! Waar staat de OCB? Het is normaal dat deze warm wordt, maar niet te natuurlijk..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
BennieB
Journeyman
Opties

Hallo Dick,

in het kastjes eronder maar heb er nu een rekje onder gelegd kijken of dat help want het werd erg heet niet warm maar heet

0 Likes