Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ondersteuning smart tv slecht UE46F8000SL

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2020 08:14 AM)
201 Weergaven
Petervdl
First Poster
Opties

Ik wil een klacht indienen over de ondersteuning van deze tv: https://www.samsung.com/nl/support/model/UE46F8000SLXXN/

In 2013 gekocht voor de hoofdprijs (top toestel toen).

In nog geen 5 jaar (2017) letterlijk 3/4 van de functies uit het smart tv gesloopt, waar dient een smart tv anders voor als je geen gebruik van kan maken?

Opsomming:

1. 3D functie met bril, is al sinds 2017 niet meer mogelijk. Alle 3D content is verwijdert.
  2. Er waren 6 slides menu in het smart hub gedeelte voor content, nu nog maar 2. (update zelfs nog maar 1).
  3. App ondersteuning is van oke naar bagger gegaan, simpele spotify app werkt niet doordat het een oude versie betreft.
  4. Geintegreerde camera die er op zit, speciaal voor de skype functie waar dit toestel mee geadverteerd was. na 4 a 5 jaar na introductie gewoon weg...

Een tv is iets wat je zo 10 jaar gaat gebruiken,ik hoef niet elke dat software updates te verwachten maar ik mag wel verwachten dat de algehele levensduur ik gewoon het smart tv gedeelte zonder enige problemen kan gebruiken en niet dat in al die tijd een uitgestripte versie staat wat ik ooit kocht.

U kunt toch met mij eens zijn dat dit buitengewoon vreemd is? Als u een auto koopt en de fabrikant zegt, ja vandaag krijgt u een update zonder te zeggen wat er in de update in zit en vanaf dan kunt u blijkbaar alleen de radio gebruiken en voor de rest werkt het multiemedia systeem niet meer.

1 Antwoord
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Petervdl,

Welkom op de Community.

Voor het wegvallen van bepaalde functionaliteiten kan ik helaas niets doen, ik begrijp dat je verwacht hier langer gebruik van te kunnen maken. Als de TV up-to-date is en apps als Spotify niet meer werken, dan kan ik er ook niets anders van maken. Werkt de TV (het scherm) nog wel naar behoren?

En waar heb je de TV gekocht? Uiteindelijk heb je en koopovereenkomst met de verkoper, wellicht dat zij iets voor je kunnen betekenen.

rsz-846676
0 Likes