Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

NPO Start op Samsung tv wil niet meer opstarten

(Onderwerp aangemaakt op: 29-06-2020 10:55 PM)
28842 Weergaven
Ellen89
Apprentice
Opties

NPO start app werkt sinds vandaag niet meer op onze Samsung tv model UE46H7000SL XXN versie 03.

App blijft hangen tijdens opstarten en stopt dan.

Andere apps werken nog wel.

Het lukt ons niet om via Samsung app scherm de app te verwijderen en opnieuw te installeren, omdat hij staat bij aanbevolen apps en niet bij andere apps die wel te verwijderen zijn.

18 Antwoorden
Maurits76
Journeyman
Opties

Goedenavond. Ik heb een The Frame 2020 tv en ook bij mij werkt de app sinds zaterdag niet meer. Bovenstaande stappen doorlopen, voor zover dat lukt: stroom er af, app opnieuw installeren. Smart hub resetten kan ik volgens mij niet, volgens mij heeft deze TV geen smart hub. Of ik weet het niet te vinden :winking-face:

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Maurits76 , Maurits,

Hier is al een heel gezellig topic over aangemaakt. Pagina 6 is al bereikt. Veel leesplezier!
https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/npo-start-app-werkt-niet-meer/td-p/3448406
@marnix3 schijnt er nogal wat verstand van te hebben..

signatureee
Groet, Dick

Maurits76
Journeyman
Opties

Tnx. Ik ben dus niet de enige. Heb de storing gemeld via de gegeven link.

Chrisdus
Journeyman
Opties

Zelfde probleem met de 55q74T (2020) werk al enige dagen niet. Omruilen voor een die wel werkt

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Chrisdus ,

Antwoord NPO:

"Op dit moment ondervinden we een probleem met de NPO Start App op de 2020 DTV toestellen.
Na het starten van de NPO App blijft het 2020 toestel enkel het NPO Start logo weergeven en gaat niet verder naar het overzicht met de content.
Dit is een verbindingsprobleem van de NPO server, geen probleem van de 2020 toestellen.
Er wordt aan gewerkt om de NPO Start App spoedig weer verbinding met de NPO server te laten maken."

https://allestoringen.nl/storing/npo/

signatureee
Groet, Dick

Maurits76
Journeyman
Opties
De NPO site vermeldt inmiddels dit probleem bij Samsung tv's en dat ze er hard aan werken. Geduld!
Chrisdus
Journeyman
Opties

Dank, er wordt dus aan gewerkt. Geweldig zo'n site als deze.

Chrisdus
Journeyman
Opties

Dank voor de reactie. Gerustgesteld.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Chrisdus ,

Bedankt voor het compliment! We doen ons best.
Maar ja, sommige vinden het maarniks.

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes