op 13-03-2023 05:08 PM
Eind december heb ik de ''Samsung the Frame 55'' televisie gekocht. Toen direct aangemeld voor de promotie om de gratis lijst te ontvangen.
Helaas heb ik tot op heden de lijst niet ontvangen, tot 3 keer toe telefonisch contact gehad. Waarin mij verteld werd dat het product zsm geleverd zou worden.
Vandaag ontvang ik een mail dat het product is bezorgd, wat niet het geval is. Ik word zelfs gebeld door Samsung zelf, die mij later een ontvangersverklaring toestuurt met het verzoek deze ingevuld terug te sturen via messenger of whatsapp. Waarop een andere medewerker weer reageert dat dit niet nodig is, omdat het bericht van bezorging een storing was. Ook deze medewerker kan mij niet vertellen wanneer het product dan WEL bezorgt gaat worden.
Ik wil gewoon de status van de bestelling weten, en zsm de lijst ontvangen. 3 maanden wachten lijkt mij geduldig genoeg...
Registratienummer van de promotie: NLD8968744GXJKD
Mvg, Dennis
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-03-2023 11:26 AM
Hi @Dennis-13, goedemorgen.
Ik heb van mijn collega bericht gehad dat er inderdaad iets mis is gegaan met het aanbieden / verzenden van de lijst Er wordt ook hard gewerkt om dit snel in orde te maken en we verwachten dat de lijst met ongeveer 2 weken alsnog naar je wordt verstuurd.
Je krijgt van ons bericht via de e-mail met een traceer link, mocht je hier verder niks van horen stuur mij dan een berichtje 😇
Groeten,
Martijn
op 15-03-2023 08:38 AM
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer het allemaal wat langer duurt dan de bedoeling is. In het WhatsApp gesprek met mijn collega zie ik ook de ingevulde ontvangstverklaring staan en deze heb ik ook doorgezet naar mijn collega's van de promotie afdeling. Daarbij heb ik hen ook gevraagd wat de status is van jouw aangevraagde lijst en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.
Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 15-03-2023 10:55 AM
Hoi Martijn,
Bedankt voor je reactie. Ik wacht het vervolg af!
Gr. Dennis
op 15-03-2023 11:26 AM
Ik heb van mijn collega bericht gehad dat er inderdaad iets mis is gegaan met het aanbieden / verzenden van de lijst Er wordt ook hard gewerkt om dit snel in orde te maken en we verwachten dat de lijst met ongeveer 2 weken alsnog naar je wordt verstuurd.
Je krijgt van ons bericht via de e-mail met een traceer link, mocht je hier verder niks van horen stuur mij dan een berichtje 😇
Groeten,
Martijn
op 22-03-2023 09:11 AM
Hi martijn!
De lijst is inmiddels geleverd. Bedankt voor je hulp
op 12-02-2024 02:56 PM
op 13-02-2024 01:14 PM
Hallo @qlla,
Bedankt voor jouw bericht. Heb je een registratienummer voor mij? Ik kijk het dan intern na.
Met groet,
Ajay
op 13-02-2024 03:36 PM
op 13-02-2024 04:07 PM
op 13-02-2024 04:41 PM