Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Netflix werkt niet meer bij

(Onderwerp aangemaakt op: 15-05-2021 09:35 PM)
342 Weergaven
Menno1982
First Poster
Opties
Ik heb een samsung ue40es5700  en daar wil de Netflix niet meer bijwerken en smart hub ook niet wel een recentere filmwereld gevonden versie 2020 genaamd 2010 via samsung gevonden 
0 Likes
4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Menno1982 , Menno,

Is de volledige Model Code van de tv UE40ES5700SXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Waarschijnlijk bedoel de firmwareversie. Dat is inderdaad de 2010.0. Zou je deze via USB willen updaten?
Hier te vinden bij Handleidingen en downloads: https://www.samsung.com/nl/support/model/UE40ES5700SXXN/
Zorg wel dat van de uitgepakte T-MST10PDEUC_2010.0.exe de map image (onder T-MST10PDEUC) in de 'root' (hoogste niveau) van de Externe HDD/USB-stick staat, anders kan de tv ‘m niet vinden.
Installeren: Bij Menu→Ondersteuning→Software-update. Kiezen voor Via USB. Hopelijk werkt Netflix dan weer..

signatureee
Groet, Dick

Menno1982
First Poster
Opties
Volgens mij heb ik dat reeds gedaan of welke van die vakjes moet ik dan downloaden
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Menno1982 ,

Zou je eerst willen kijken welke versie er nu op staat? Misschien is het niet nodig.
Bij Menu→Ondersteuning→Contact met Samsung..

signatureee
Groet, Dick

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Menno1982,

Ik ben bang dat de Netflix app is komen te vervallen voor jouw model. 

Een alternatief om alsnog gebruik te maken van je Netflix abonnement op je TV is bijvoorbeeld een Chromecast.

rsz-846676