Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Netflix via Google assistant starten

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2019 12:04 AM)
1486 Weergaven
TShot
Journeyman
Opties

Hallo, 

Ik heb een Samsung smart TV (55Q70RAT) met de Netflix app daarop.

Daarop aangesloten heb ik een Sonos Beam met Google assistant. Beide apparaten staan in mijn Google home en zijn aan elkaar verbonden. 

Commando's als "zet TV uit/aan" of "geluid zachter" werken prima. 

Maar er is nog een klein detail waar ik niet helemaal uit komt en wat ik niet naast me neer kan leggen. 

Ik wil via GA mijn Netflix app openen op mijn smart tv. Maar dit lukt mij vooralsnog niet. Ik zou een chromecast nodig moeten hebben. Maar dat voelt erg dubbelop als je al een smart TV hebt. 

Weet iemand een manier waarop ik via Google assistant bijv het commando "start la casa de papel op Netflix op tv"

Werkend kan krijgen?

Alvast bedankt

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Ik vind het een goeie vraag. Helaas is de Google Assistant via onze tv's, die draaien op Tizen, nog erg gelimiteerd. Het blijft dus bij van kanaal wisselen, volume omhoog/omlaag etc. Nu durf ik niet te beloven dat het niet ooit geüpdatet wordt, maar voor nu is dit het beste wat ik kan aangeven. Je kunt, zoals je zelf ook al aangeeft, wel gebruik maken van een Chromecast.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Ik vind het een goeie vraag. Helaas is de Google Assistant via onze tv's, die draaien op Tizen, nog erg gelimiteerd. Het blijft dus bij van kanaal wisselen, volume omhoog/omlaag etc. Nu durf ik niet te beloven dat het niet ooit geüpdatet wordt, maar voor nu is dit het beste wat ik kan aangeven. Je kunt, zoals je zelf ook al aangeeft, wel gebruik maken van een Chromecast.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"