Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nederlandse tv

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2018 06:01 PM)
170 Weergaven
Bingobeer
First Poster
Opties

Ik heb in het verleden een tv gekocht die later bleek uit oosterijk te komen.

nu wil ik een qled de 55 inch de 7 serie die mooi plat tegen de muur kan.

maar mijn vraag is als de tv in dichte doos zit hoe kan ik er achter komen dat het om een nederlandse versie gaat.

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Bingobeer,

 

Dat is een goede keus! :face-with-tears-of-joy:

 

Je kunt de modelcode controleren. De laatste letters duiden op het land, -XXN voor Nederland. Een voorbeeld van een Nederlandse QLED 55" 7-serie platte TV is QE55Q7FAMLXXN.

 

Verder is het altijd aan te raden contact op te nemen met de verkoper en expliciet te vragen of het een Nederlandse TV is, of een TV voor de buitenlandse markt. Verkopers moeten hier dan eerlijk op antwoorden en als ze alsnog een buitenlands model sturen of meegeven, kun je de koop ontbinden. Bij een koop op afstand heb je sowieso 14 dagen de tijd, maar zeker bij een offline aankoop is dit heel belangrijk om ook in je recht te staan. Toch raad ik het ook aan bij online aankopen :winking-face:


kevin-sig
0 Likes
Bingobeer
First Poster
Opties

Version:1.0 StartHTML:000000246 EndHTML:000002542 StartFragment:000001998 EndFragment:000002510 StartSelection:000001998 EndSelection:000002506 SourceURL:https://eu.community.samsung.com/t5/forums/replypage/board-id/nl-tv/message-id/7401

hallo,

 

ja waar ik voor wil gaan is inderdaad de QE55Q7FAMLXXN dus qua nederlands model moet dat toch goed zitten.

maar wat ik zie van mensen die online wat hebben besteld en problemen hebben met hun tv ook  niet erg goed geholpen worden door verschillende zaken.

en wat ik ook raar vind dat er veel aanbiedingen zijn waarbij de garantie van 1 of 2 of tot zelfs 5 jaar lopen.

het is en blijft dat je met sommige artikelen geluk mee moet hebben.

 

mvrgr Dirk

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Bingobeerm, wat een vette keuze! Wij bieden inderdaad standaard 2 jaar en hebben soms acties voor langer dan 2 jaar. Dit betekent niet dat het per se nodig is, maar het is en blijft fijn indien je 't hebt. 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes