Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Nederlandse app's laden

(Onderwerp aangemaakt op: 27-09-2023 04:43 PM)
321 Weergaven
Bert Plomp
Student
Opties

Hallo,

Ikheb een samsung smart tv UE32D6530WS. Deze tv is ingesteld op Nederland, maar er verschijnt geen enkele Nederlandse App om te downloaden. Als ik de Samsung Apps aanklik, vind ik geen NL App. Boven de Apps staat een mededeling dat in de Samsung winkel meer Apps te vinden zijn, maar je kunt via dat tekstvakje geen verbinding maken met de winkel om bijvoorbeeld de NLZiet App en de ViaPlay App te downloaden. Je kunt eigenlijk helemaal geen App, buiten het getoonde Samsung lijstje, downloaden. Wie weet hoe dat zit? Bij voorbaat dank.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi, @Bert Plomp , waar heb je deze tv gekocht? Ik vermoed omdat het model van 2011 is er geen apps meer beschikbaar zijn. Je kunt het beste een Chromecast tv kopen en die op de hdmi aansluiten. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi, @Bert Plomp , waar heb je deze tv gekocht? Ik vermoed omdat het model van 2011 is er geen apps meer beschikbaar zijn. Je kunt het beste een Chromecast tv kopen en die op de hdmi aansluiten. 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Bert Plomp
Student
Opties

Hallo Rohit, bedankt voor je reactie. De tv is gemaakt in Slowakije en ik weet niet meer waar ik 'm heb gekocht. Ik heb de tv kunnen resetten naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen en Nederland als land en Nederlands als taal kunnen invoeren. De Apps zijn echter nog steeds on-Nederlands, meer gericht op Oost-Europa. Vreemd dat het zo moeilijk is om 'Nederlandse' te downloaden c.q. gepresenteerd te krijgen.

Vriendelijke groet,

Bert Plomp