op 25-02-2020 02:18 PM
Beste …..
Ik heb sinds vorig jaar November een QE55Q60R Smarttv van Samsung. Naar volle tevredenheid, op 1 probleem na; soms, als ik de TV uitzet met de afstandsbediening gaat de TV na ongeveer 2 minuten (soms korter) weer aan. Ook krijg ik soms bij het aanzetten het QLED logo te zien en dan weer een tijdje gaat hij direct naar de zender. Maar het opnieuw aangaan vind ik het ergste.
Wat kan ik hieraan doen?
Vriendelijke groet Ebo
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-02-2020 02:29 PM
Goedemiddag @EboNo24 , Ebo,
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is de volledige Model Code van de tv QE55Q60RALXXN?
Zie de sticker op de achterzijde van de tv. Is de huidige softwareversie van de tv de 1351.3?
Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Introductiejaar van de tv is 2019.
Is de tv aangesloten op een stekkerdoos of rechtstreeks op een stopcontact?
Zou je misschien de tv kunnen resetten? Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Resetten.
Eventueel de tv een poosje spanninsloos zetten. Ook proberen de AB buiten het bereik van de tv te leggen.
Graag hoor ik van je..
op 27-02-2020 02:42 PM
Beste Dick
de tv is inderdaad QE55Q60RALXXN Introductiejaar 2019 en de software is ook 1351.3.
Ik ga eerst proberen met de AB af te schermen, alvast bedankt voor je snelle reactie.
P.s. met de AB afschermen is het probleem opgelost.
27-02-2020 02:50 PM - bewerkt 27-02-2020 03:09 PM
Hoi @EboNo24 ,
Mooi dat het is opgelost! Dus de AB was de boosdoener.
Er zit nog garantie op de tv. Je kunt een nieuwe aanvragen bij de leverancier. Daar loopt je garantie.
Zou je misschien je vraag als ✅Oplossing kunnen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!