Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Menu-balk tijd zichtbaarheid verlagen

(Onderwerp aangemaakt op: 28-07-2022 08:51 AM)
934 Weergaven
srna513006
Pioneer
Opties

Sinds 2015 gebruiken wij met veel plezier een Samsung UE55KS8000.

Sinds kort echter gebruiken wij om uiteenlopende redenen deze TV nog maar uitsluitend als monitor, dus worden o.a. de apps, TV beelden, etc niet meer vanuit de Smart TV opgestart maar via een op de TV aangesloten Apple TV 4K.

Dit betekent dat de balk van de Smart Hub, welke automatisch opkomt als de TV opstart, niet meer gebruikt wordt.

Mijn vraag is dan ook, kan ik de Smart Hub balk uitzetten of althans de tijd dat die zichtbaar is verkorten?

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @srna513006 ,

De tijd kun je niet instellen, maar je kunt wel voorkomen dat de Smart Hub opstart als je de tv aanzet.
Ga naar Instellingen→Systeem→Expertinstellingen→Smart Hub automatisch starten uitzetten.
Deze kun je ook uitzetten: Instellingen→Systeem→Expertinstellingen→Vorige app automatisch uitvoeren.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Goedemorgen @srna513006 ,

De tijd kun je niet instellen, maar je kunt wel voorkomen dat de Smart Hub opstart als je de tv aanzet.
Ga naar Instellingen→Systeem→Expertinstellingen→Smart Hub automatisch starten uitzetten.
Deze kun je ook uitzetten: Instellingen→Systeem→Expertinstellingen→Vorige app automatisch uitvoeren.

signatureee
Groet, Dick

srna513006
Pioneer
Opties

Bedankt voor het super schnelle antwoord…, het is opgelost….👍

Maar ja, dat had ik ook zelf moeten vinden, waarschijnlijk gewoon overheen gelezen.

 

Dick
Samsung Members Star ★★
Opties

Hey @srna513006 ,

Geen dank! Jij bedankt voor je terugkoppeling.
Top dat het is opgelost!

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick