Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding dat TV wordt uitgeschakeld omdat deze niet gebruikt zou worden

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2022 10:19 PM)
486 Weergaven
RonBoy11
Explorer
Opties

Ik heb een nieuw TV kastje van provider.Is aangesloten via HDMI.Tijdens TV kijken geeft TV melding dat het apparaat een tijdje niet is gebruikt en na 20 seconden zal worden uitgeschakeld als ik binnen die tijd even zapt dan gebeurt het niet maar als ik dus even bijv.naar het toilet zou zijn is bij terugkomst het kastje plus TV zender weg.Is dit ergens te verhelpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
RonBoy11
Explorer
Opties

Probleem opgelost.Ben gaan kijken in de instellingen van het TV kastje in een menu zag ik de tekst “stand by tijd” hierop geklikt zag ik dat dit op 4 uur stond.Dit uitgezet

Jammer dat de provider hier niet zelf op kwam.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @RonBoy11 ,

Even vooraf. 

Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars model).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH. Een grijze import tv:
https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/
Waar is de tv toentertijd aangeschaft? Over welk 'TV kastje' en welke provider gaat het? Het kastje weg 🤷‍♂️

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @RonBoy11 ,

Is je probleem inmiddels opgelost? Er staan nog vragen vaan mij open..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
RonBoy11
Explorer
Opties

Hoi Dick ik heb gisteren al gereageerd maar ik zie zelf de reactie nu ook niet dus bij deze nog een keer: gekocht bij FOKA Rotterdam.Proveder is Online. TV kastje Amino met het kastje hiervoor had ik het probleem niet dat was van M7

Ron

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @RonBoy11 ,

Thanks! Foka is nu Kamera Express en staat bekend om het leveren van dit soort tv's.
Dit lijkt op een defect aan de Amino zelf. Zou je deze willen resetten?
Anders moet je contact opnemen met online.nl. Je wordt overigens niet vrolijk van de reviews:

https://nl.trustpilot.com/review/www.online.nl

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @RonBoy11, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Sinds wanneer krijg je deze melding te zien? En krijg je deze melding ook wanneer je via een app TV kijkt? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
RonBoy11
Explorer
Opties

Hoi Martijn. Nee alleen TV via het kastje het is ook het kastje dat door de TV wordt uitgeschakeld dat doet de TV omdat het Amino kastje niet wordt gebruikt dit terwijl ik TV zit te kijken wanneer ik tussendoor switch naar een ander kanaal dan gebeurt het niet en gaat de tijd opnieuw in.Met de App s heb ik het niet.

0 Likes
RonBoy11
Explorer
Opties

Ga ik doen Dick.Ik hou je op de hoogte.Bedankt

RonBoy11
Explorer
Opties

Nou Online zegt kijk naar je TV instellingen. Had ik al gedaan en alle timers staan op uit ook de ECO stand.Mijn vraag aan Online blijft dat ik met het vorige TV kastje geen probleem had en met de nieuwe wel zonder ergens iets veranderd te hebben kabels zijn uit en ingeplugd in dezelfde poorten.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je dit niet ervaart met het kijken van een app zal dit wel geactiveerd worden door de ontvanger. Hier kunnen wij je helaas niet mee helpen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200