op 04-11-2020 06:43 PM
Onze app Videoland doet het niet krijg de melding server wordt gerepareerd.
Netflix doet het wel.
Samsung tv is bekabeld met internet dus kan niet aan de wifi liggen.
Daarnaast doet ook de Smart Things het niet meer op mij iPhone. Die zegt dat TV uitstaat en kan daar dus ook niets mee.
Wat kan ik doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-11-2020 09:57 PM
Hey @IngridH , Ingrid,
Toppie! Goed nieuws! Zou je misschien je vraag als ✅Oplossing willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!
Joepieee!!
04-11-2020 06:48 PM - bewerkt 04-11-2020 06:53 PM
Goedenavond @IngridH , Ingrid,
Met deze melding valt niets te beginnen. Geen gegevens van de tv vermeld.
Wat is de volledige, dus incl. de letters XXN, Model Code van de tv? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
'Is bekabeld met internet dus kan niet aan de wifi liggen' 🤷♂️. Als de tv bekabeld is aangesloten, dan gebruik je geen wifi.
Het is of bekabeld of wifi..
Graag hoor ik van je..
op 04-11-2020 07:02 PM
op 04-11-2020 07:46 PM
Goedenavond,
Modelcode QE65Q64RALXXN
Softwareversie: T-MSMDEUC-1371.0, B691220/050204, BT - S
Bedoelde dus bekabeld, dat hij niet via wifi is aangesloten dus daar kan probleem niet liggen. Als er geantwoord zou worden is hij aangesloten via wifi (nee dus) 😉
Als ik op de home knop druk van de afstandsbediening en dan onderin videoland druk doet hij helemaal niets. Rond 5 uur werd er gezegd videoland laden, dat duurde zo'n 5 minuten en ging hij terug naar tv zender. Daarna deed het niets meer. Toen via apps naar videoland gegaan en daar krijgen we de melding "server wordt gerepareerd", maar dat doet hij dus met alle apps.
Hopelijk kun je me hiermee helpen.
op 04-11-2020 07:52 PM
Hoi @IngridH , Ingrid,
Bedankt voor je informatie! De softwareversie is up-to-date. Zou je misschien de Smart Hub willen resetten?
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd..
op 04-11-2020 08:00 PM
Hoi Dick,
Ik ben inderdaad nu alles kwijt, ben naar apps gegaan stond tijdje te draaien en nu krijg ik de server is in onderhoud. Probeer het later opnieuw (28-1)
op 04-11-2020 08:10 PM
Hoi @IngridH , Ingrid,
Als de Smart Hub niet opnieuw opbouwt, dan is er iets anders aan de hand.
Zou je een Smart Hub verbindingstest willen doen? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Smart Hub-verbindingstest starten.
Ben je ingelogd met je Samsung-account? Bij Instellingen->Algemeen->Systeembeheer->Samsung-account.
Eventueel de tv een poos, half uurtje of zo, spanningsloos zetten..
04-11-2020 08:23 PM - bewerkt 04-11-2020 08:24 PM
Dick,
Inmiddels heb ik de apps weer. Lukte wel dmv wifi ipv bedraad.
Netflix doet het. Videoland laad weer niet. Stond weer tijdje te draaien en ging weer naar tv. Nu doet de knop onder de home toets het weer niet. Ik zal morgen even de tv een half uurtje uit de stroom halen. We kijken dan nu maar gewoon even tv.
Ben trouwens ingelogd met Samsung account.
op 04-11-2020 08:33 PM
Hey @IngridH , Ingrid,
In ieder geval iets opgelost. Bedoel je met die toets de Prime Video toets?
Je zou nog kunnen proberen op Videoland opnieuw te installeren.
Ga op de Smart Hup naar APPS. Klik erop en zoek/scroll naar Gedownloade app.
Vind daar Videoland. Klik erop en houdt vast totdat Opnw install. verschijnt.
Anders maar het spanningsloos zetten even afwachten. Is een soort reset van de tv..
op 04-11-2020 08:42 PM
Dick,
Nee ik bedoel op De Smart Hup en daar al die iconen.
Ben naar apps gegaan maar krijg weer de melding De server wordt gerepareerd. Probeer het later nog eens.
Dus nu krijg ik helemaal geen apps meer.