31-01-2021 04:30 PM - bewerkt 31-01-2021 04:39 PM
Hallo allemaal,
2 dagen geleden is mijn Samsung binnen gekomen. Ik kijk bovenop de tv, nu zie ik dat het frame aan de achterkant los lijkt te zitten. Het lijkt niet goed aan te sluiten. Als ik het zachtjes aandrukt wipt het terug. Er steekt ook een plastic stukje uit tussen het frame en de achterkant van de tv. Het lijkt alsof je er aan moet trekken, maar ben bang dat ik dan straks de hele achterkant los heb hangen.
Iemand tips? Alvast bedankt!! 😃
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-02-2021 10:00 AM
Hey @marleenvanbeek , Marleen,
Dat is goed nieuws! Hopelijk gaat het deze keer wel goed. Let je wel op de Model Code 😉? (XXN).
Alvast heel veel kijkplezier toegewenst!
Fijne dag!
op 31-01-2021 08:08 PM
Goedenavond @marleenvanbeek , Marleen,
Dat ziet er niet fraai uit en voorlopig even afblijven en niet aanzetten. Is de volledige Model Code van de tv QE55Q80TALXXN?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv. Kun je misschien nog wat meer foto's uploaden? Waar is de tv aangeschaft?
PS de video moet nog door een moderator geautoriseerd worden. Gebeurt maandag.
Graag hoor ik van je..
op 31-01-2021 08:25 PM
Hoi Dick,
bedankt voor je antwoord! Ik heb de tv 3 dagen geleden bij Mediamarkt online gekocht, op de doos staat inderdaad TALXXN, maar ook dat ie in Hongarije gemaakt is...
Hier 3 foto’s van de achterkant. Lijkt het ook niet alsof hier al eens een muurbeugel op heeft gezeten?
op 31-01-2021 08:28 PM
Hoi Dick,
bedankt voor je antwoord! Ik heb de tv 3 dagen geleden bij Mediamarkt online gekocht, op de doos staat inderdaad TALXXN, maar ook dat ie in Hongarije gemaakt is...
Hier alvast 3 foto’s van de achterkant. Lijkt het ook niet alsof hier al eens een muurbeugel op heeft gezeten?
op 31-01-2021 08:37 PM
Hoi Dick,
nog een toevoeging op de foto van het energielabel; op de foto is een energieaanduiding “G” aangegeven. Terwijl de QE55Q80TXXN een “B” label zou moeten hebben? Vreemd...
Wat denk jij hiervan?
Alvast bedankt.
Groetjes
op 31-01-2021 08:38 PM
Hoi @marleenvanbeek , Marleen,
De achterkant ziet er ook niet mooi uit. Ik zou je het volgende advies willen geven, omdat ook de achterkant los zit.
Heel gauw retour afzender. MediaMarkt is een ramp wat betreft klantenservice.
Je kunt gebruikmaken van de wettelijke termijn van veertien dagen (bedenktijd) die voor internetverkoop van nieuwe producten geldt. Zonder opgaaf van reden en dus geld retour.
https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/online-telefonische-aankopen
Houd me even op de hoogte van de voortgang..
op 31-01-2021 08:39 PM
Leest mijn post..
31-01-2021 08:49 PM - bewerkt 31-01-2021 08:53 PM
Dank je Dick,
Gadsie, het zit me niet mee met het aanschaffen van deze tv. Met blackfriday had ik dit model bij Plasmavisie besteld, maar is daar tot op heden nog steeds niet op voorraad. 3 dagen geleden kwam ik de Q80T in de aanbieding tegen bij Mediamarkt, dus snel besteld en die van Plasmavisie geannuleerd. En nu heb ik vervolgens dit... Zou er mee gesjoemeld zijn denk je? Klopt TALXXN uit Hongarije überhaupt wel?
groetjes
31-01-2021 08:58 PM - bewerkt 31-01-2021 08:59 PM
Hey @marleenvanbeek , Marleen,
Bijna alle Samsung tv's worden in Hongarije gemaakt, dus dat is normaal. XXN is een Benelux model. Don't worry.
Bij Plasmavisie moet je helemaal niet zijn, want de leveren soms 'grijze import' tv's, bv. met XXH op het eind.
https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/
Altijd oppassen met dit soort acties, waaronder ook Black Friday. Goedkoop is meestal duurkoop.
Hierbij een lijst met leveranciers waar je beter niet kunt wezen:
Foka (Kamera Express), TVreus, bol.com→partner: Deli Lifestyle, bol.com→partner: Electro Deals B.V.=TVreus, otto.nl, bol.com→partner: EL-Vidas, plasmavisie.nl, KiyOh, blokker.nl, bol.com→partner: TV-Plaza, Buymi, bol.com→partner: TV-Online, bol.com→partner: EL-Living, Electronic Partners, buybestshop.eu
TV-Plaza, TV-Online, EL-Living en EL-Vidas hebben hetzelfde retouradres:
Skagerrak 20, 9723 JR Groningen. Dit is gewoon dezelfde toko....
01-02-2021 09:48 AM - bewerkt 01-02-2021 09:49 AM
Update; zojuist contact gehad met een medewerker van Mediamarkt via de FB chat functie en morgen wordt de tv omgeruild. 😃