Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Krijg geen geluid pp tv

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2023 10:55 PM)
230 Weergaven
kakatoe6
Apprentice
Opties
Ik heb vandaag tijdelijk een digitenne ontvangen omdat mijn netwerkkabel door graafwerkzaamheden was kapot gegaan. Na aansluiting heb ik mooi beeld, maar geen geluid. Heb allerlei uitgeprobeerd via wijzigingen in instellingen van mijn samsung-tv. Maar geluid ho maar. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
kakatoe6
Apprentice
Opties
De HDMI kabel is gecheckt door de digitenne en goed bevonden. Ik had verbinding van a/v uitgang op digitenne rrbonden met mijn aux opDenon versterker, met een kabeltje dat ik eerder van mijn topbox voor tv naar mijn Denon had gebruikt. (Ik wist wel dat ik met HMDI-jabel niets had te zoeke bij mijn Denon- versterker.
Alles bij elkaar ben ik nu twee dagen bezig geweest. Een dag met concluderen dat mijn binnenkomende KPN - netwerk-kabel stuk was. Dat bevestigde de monteur die langs kwam. Daarom kreeg ik een digitenne en wifi. Nu ziet het ***** uit dat de digitenne ook gewoon defect is. Dat is dag twee. En mijn kleinzoon maar proberen op afstand mij te helpen. Leyke jongen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @kakatoe6 ,

Heb je wat meer informatie over de tv? Er zijn nogal wat 'mijn samsung-tv's' 🤷‍♂️.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
InstellingenOndersteuningOver deze tv. Graag incl. de letters XXN. Heb je hier nog wat aan?:

https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne/digitenne-installeren-en-activeren.htm

signatureee
Groet, Dick

kakatoe6
Apprentice
Opties
Beste Dick, bij voorbaat dank voor je reactie. Ik begin te geloven dat de digitenne audio-uitgang kapot is. Als ik een aansluitung maak op mijn Denon stereoversterker op aux ingang dan krijg ik over mijn rechterbox alleen een zwaar trilgeluid.
Modelcode Samsung tv: UE43TU7020WXXN.
Verder weet ik als onnozelaar in techniek niet eens of de HMDI- kabel in principe ook geluid aan mijn tv zou moeten leveren.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @kakatoe6 ,

Geen dank! Als de link die ik stuurde bekijkt, dan moet het gewoon kunnen.
Heb je al met een andere HDMI kabel getest? Kan zijn dat die defect is.
Ik weet niet hoe je het aansluit op de Denon, want AUX in geen HDMI ingang.
Je hebt de kabel met verloopstekker niet nodig. Waarschijnlijk heb je die gebruikt op de Denon.
Dus alleen de HDMI kabel gebruiken.

signatureee
Groet, Dick

kakatoe6
Apprentice
Opties
KPN heeft in een telefonisch gesprek met mij'dat er iets fout is met de digitenne ' die ik kreeg. Ga maar een andere ophalen bij de plaatselijke KPN-winkel. Hopelijk hebben ze er een; wij kunnen niet bellen om te checken of te reserveren. Tel uit mijn winst.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @kakatoe6 ,

Dat schiet ook niet op! Hopelijk wordt het snel opgelost.

Alvast een fijn weekend gewenst!

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
kakatoe6
Apprentice
Opties
De HDMI kabel is gecheckt door de digitenne en goed bevonden. Ik had verbinding van a/v uitgang op digitenne rrbonden met mijn aux opDenon versterker, met een kabeltje dat ik eerder van mijn topbox voor tv naar mijn Denon had gebruikt. (Ik wist wel dat ik met HMDI-jabel niets had te zoeke bij mijn Denon- versterker.
Alles bij elkaar ben ik nu twee dagen bezig geweest. Een dag met concluderen dat mijn binnenkomende KPN - netwerk-kabel stuk was. Dat bevestigde de monteur die langs kwam. Daarom kreeg ik een digitenne en wifi. Nu ziet het ***** uit dat de digitenne ook gewoon defect is. Dat is dag twee. En mijn kleinzoon maar proberen op afstand mij te helpen. Leyke jongen.
0 Likes
kakatoe6
Apprentice
Opties
Ook jij een prettig werkend, Dick.