op 19-03-2021 10:50 PM
Beste lieve mensen,
In 2017 een tv gekocht voor een bedrag van 7000 euro. UE65JS9500LXXN DUURSTE Series
Helaas hebben alle 4 de HDMI poorten zich dit jaar opgegeven. Contact opgenomen met Klantenservice en aangegeven dat de HDMI poorten niet meer werken. Ik kreeg een hulp op afstand afspraak. Vervolgens heeft de medewerker op afstand een verbinding gemaakt met de tv tijdens het bellen. En de medewerker heeft zonder iets te zeggen een factory reset gegeven aan de tv, waardoor alles is verwijderd. Ook een BETAALDE APP zat er tussen.
de HDMI poorten (4stuks) werken nog steeds NIET!
Nou komt het..
Het betaalde app is niet meer terug te vinden in de app store, dus heb ik de Klantenservice via app een bericht gestuurd. Gesprek kunnen jullie terugvinden in de bijlage. Ze durven de klant ook uit te lachen!
Het whatsapp gesprek leverde niks op, waardoor ik ze opnieuw ging bellen. Ik heb alles opnieuw uitlegd. De medewerker liet me 10 minuten wachten. Uitslag was natuurlijk dat hij er ook niks aan kon doen dat de app niet meer te downloaden is. Samsung heeft het app van hun server verwijderd. Reden kon hij het niet vertellen. Zogenaamd zou mijn tv van 7000 euro het niet meer ondersteunen.
Wat hij enige kon doen is een monteur sturen. Na deze schandalige actie wilt Samsung de kosten ook niet opzich nemen. Ik moet dus geld betalen (150 euro exclusief voorrijkosten) als ik een monteur wil die naar de probleem komt kijken. En het is niet zeker of hij de probleem kan oplossen. Dus de kosten kan oplopen.
Nu staat er een tv in de woonkamer met een defecte hdmi poorten, waar niks meer aan te sluiten. Daarnaast heeft een medewerker zonder toestemming een betaalde app verwijderd die dagelijks werd gebruikt!
Dus lieve mensen, ik raad iedereen aan om geen Samsung tv te kopen!
20-03-2021 09:48 AM - bewerkt 20-03-2021 09:56 AM
Davey heeft volkomen gelijk. De app is niet door een medewerker verwijderd, maar is in 2019 al uit de Store gehaald:
https://www.husham.com/warning-samsung-removes-smart-iptv-do-not-rest-your-tv-2/
Deze app verdwijnt als je de tv reset. Remote Beheer kan natuurlijk niet weten dat deze app op de tv stond.
Dit had jezelf ook kunnen gebeuren. En het is mijn tv i.p.v. me tv. Misschien een cursus Nederlands gaan volgen.
Misschien heb je hier nog iets aan: https://www.klachtenkompas.nl/
Scheelt weer zoekwerk op internet. Voor de HDMI poorten moet je bij de leverancier zijn..
op 20-03-2021 09:50 AM
op 20-03-2021 12:35 PM
De app is wel door een medewerker verwijderd. Je weet echt niet wat je zegt. Eerst kom je zeggen dat het niet handig is om een 06 nummer te delen, nu zeggen dat het niet door een medewerker is verwijderd. Wat is de taak van de medewerker. Zonder na te kijken een tv resetten. Hij moet toch eerst onderzoek uitvoeren. En jij kan denk ik eerdt kennis op doen. Dankjewel en fijne dag verder.
20-03-2021 01:17 PM - bewerkt 21-03-2021 09:22 AM
@Furkan Bolat
Kennis zat om te beoordelen dat een app van een paar euro in geen verhouding staat tot het 'enorme' bedrag dat voor de tv is uitgeven. Je weet zelf geeneens het bedrag meer.
Het is eigenlijk geen betaalde app, maar het bedrag wat betaald wordt aan de IPTV Service Provider. Eigen keuze hoe je dit samenstelt.
Het is ook een app die kanalen aanbied op een niet legitieme manier, dus terecht uit de Store gehaald.
Wat een drukte. Erg opruiende taal in het Onderwerp en in de rest van het topic trouwens en onnodig gebruik van hoofdletters.
Ik steun dan ook ten zeerste het antwoord van @bestYTgamer . Misschien nog een keer goed lezen.
Waarschijnlijk zal mijn zeer gewaardeerde collega @Patrick nog wel iets willen toevoegen.
Voor de HDMI poorten moet je bij de leverancier zijn. Voor klachten bij Radar, Kassa, Opgelicht?!,
Consumentbond, Geschillencommissie, Rechtsbijstandsverzekering, Juridisch Loket, ACM ConsuWijzer, Meldpunt Overlast (fam. van James Overlast), Oprah, MAX meldpunt, etc..
Zat mogelijkheden. Me is mijn trouwens in het Nederlands. Kennis genoeg hiervan..
op 20-03-2021 01:40 PM
op 20-03-2021 01:50 PM
Omdat de foto's van de WhatsApp gesprekken bijna onleesbaar zijn, was ik in veronderstelling dat het jouw 06-nummer was wat in het display stond.
Vandaar dat ik mijn bezorgdheid daarover heb uitgesproken en vandaar deze tekst:
"Niet handig om je 06-nummer in beeld te brengen.
Dit is een openbaar forum waarin iedereen kan meelezen.
Denk aan je privacy.."
Beter lezen en desnoods een bril opzetten..
op 20-03-2021 02:00 PM
Eerst onderzoek doen of het de nummer van de ontvanger kan zijn of verzender voordat je wat zegt.
Dit gesprek gaat nergens meer over.
denk je dat ik me nog problemen maakt over je, me en dat soort dingen. Terwijl ik hier een tv hebt staan die me 7000 heeft gekost en niet werkt.
En de app was te downloaden via de app store. Hoe kan men de app illigaal noemen?
Dit is echt verbazing wekkend om te zien en om te horen.
Fijne dag allemaal
op 20-03-2021 02:16 PM
op 20-03-2021 02:18 PM
De screenshots zijn totaal onleesbaar, dus onderzoek doen is niet mogelijk.
Het topic ging al nergens over. "verbazing wekkend" hoort aan elkaar.
Verbazingwekkend dat deze tekst ergens stond: "Smart iptv app, en het bedrag weet ik niet meer."
Onbekend dus. Waarschijnlijk 1 euro. Verbazingwekkend wel het bedrag van de tv te weten..
op 20-03-2021 02:27 PM
Als je een wahtsapp gesprek opent. Als je naar boven kijkt, zie je toch niet je eigen gegevens ofniet.
Heel slim van jou.. en bedankt voor je tip 👏🏼👏🏼