op 10-01-2021 03:19 PM
Bij het bedienen van de tv via de meegeleverde afstandsbediening blijft de ronde "menu"knop vastzitten waardoor navigeren in menu's bijna onmogelijk is
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-01-2021 03:56 PM
Goedemiddag @Members_QSEuqGF ,
Dat lijkt me lastig tv kijken. Heb je misschien wat meer gegevens van de tv?
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Als de tv aan de wand hangt, dan even het aankoopbewijs checken of even hier kijken:
Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Graag hoor ik van je..
12-01-2021 09:21 AM - bewerkt 12-01-2021 01:07 PM
Hallo Dick, ik heb uiteindelijk na veel getob met de afstandsbediening via QR deze gegevens voor je
MN : QE65LS03RASXXN
Kun jij hier iets mee?
Groeten Jan
op 12-01-2021 09:54 AM
Goedemorgen @Members_QSEuqGF ,
Alleen de Model Code was voldoende geweest 😉. Ik had deze nodig om te kijken welke AB erbij hoort.
Het serienummer mag je weghalen i.v.m. eventueel misbruik. Als het goed is, gaat het om de AB op het plaatje.
In het Onderwerp spreek je over knoppen, terwijl je aangeeft dat alleen de ronde knop vastzit.
Het introductiejaar van de tv is 2019. Is zit dus nog garantie op.
Als de knop echt niet meer werkt, dan moet je dit onder de garantie laten vallen.
Het probleem moet je dan melden bij de leverancier. Daar loopt namelijk je garantie. Niet bij Samsung..
12-01-2021 01:06 PM - bewerkt 12-01-2021 01:08 PM
Dit is inderdaad de juiste AB.
Zoals je terecht constateert gaat het uitsluitend om de ronde knop. Bij klikken op links of onderaan dan blijft de knop steken en komt niet meer of na enige vertraging pas weer in de uitgangspositie. Inmiddels is op rechts en bovenaan ook heel vervelend om mee te navigeren.
op 12-01-2021 01:12 PM
Hoi @Members_QSEuqGF ,
Je zou een klein beetje siliconenspray kunnen proberen, maar dat moet je maar net in huis hebben.
Ik zou dit gewoon aanmelden bij de leverancier om een nieuwe te laten komen..
op 12-01-2021 08:34 PM
WD-40 HEEFT HET PROBLEEM INDERDAAD VERHOLPEN.
BEDANKT DICK👍