Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klantenservice en reparatie LetMeRepair

(Onderwerp aangemaakt op: 18-12-2024 01:15 PM)
177 Weergaven
YB1996
Student
Opties

Wie heeft nog meer ervaring met de ongelijkheid slechte klantenservice van Samsung? 
Onze Samsung The Frame tv is uit het niets kapot gegaan,  dus belden we de klantenservice in de hoop dat zij ons konden vertellen wat de mogelijkheden zijn. Aller eerst, de klantenservice is een lachtertje! NIEMAND die ik aan de lijn heb gehad kan fatsoenlijk Nederlands!!! Ik heb het probleem tig keer moeten uitleggen en nog steeds begrepen zij het niet, niet alleen dat maar het spellen van mijn naam ging al moeizaam. Na ongeveer 12 verschillende mensen te hebben gesproken van de klantenservice (die ALLEMAAL geen normaal Nederlands spraken), die ik allemaal 1 voor 1 mijn verhaal opnieuw moest vertellen omdat blijkbaar de notities waren verwijderd, werd ik EIN-DE-LIJK doorverwezen naar LetMeRepair. Zij zijn blijkbaar het bedrijf die de tv reparaties uitvoeren voor Samsung. Ik dacht dat dat ik eindelijk geholpen zou worden, nou nee :smiling-face: . Bij LetMeRepair kreeg ik een mail met daarin de vraag of ik een filmpje wilde maken van wat er precies aan de hand was met de tv en dit filmpje wilde opsturen naar hun via hun website. Niet alleen heb ik dit filmpje die zelfde dag nog opgestuurd, ik heb dit filmpje ook voor de zekerheid per mail verstuurd. Zijn nu een week verder en nog steeds geen antwoord. Ik heb ze vandaag weer gebeld en ook bij LetMeRepair zeiden ze dat ze niks binnen hebben. Wat een zooitje is het daar bij Samsung. Ik kan niet geloven dat zo’n groot bedrijf, zulke mensen heeft werken bij de klantenservice en samen werkt met zo’n amateuristisch bedrijf als LetMeRepair.

Als iemand ook ervaring heeft met de slechte klantenservice van Samsung en/of LetMeRepair en dit heeft weten op te lossen, hoor ik dit graag!!!

Dit kan niet zo.

0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @YB1996,

Bedankt voor jouw bericht en uitgebreide feedback hierover. Het is begrijpelijk dat je een duidelijke en snelle afhandeling en herstelling wenst. Ik lees dat er al een ticket is aangemaakt voor de interne afdeling en mijn collega al contact met jou heeft opgenomen. Mijn collega probeert zo snel mogelijk duidelijkheid te geven. Wanneer je na een tijd nog niks hebt gehoord en/of je meer informatie wenst, kan je ons gerust weer een bericht sturen. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
YB1996
Student
Opties

Er heeft niemand contact opgenomen

0 Likes
Mart-31
First Poster
Opties

Ik begrijp je frustratie heel goed!! Na lange pogingen om mijn tv aan te melden, heb ik deze een maand geleden aan Letmerepair overgedragen. Enkele weken later kreeg ik van Samsung te horen dat de tv niet te repareren is, zonder enige uitleg waarom, net nadat ik meer dan 300 euro heb moeten betalen voor de reparatiekosten....!! Dit terwijl de tv niet door mijn toedoen defect is geraakt (dezelfde situatie als bij jou). Mijn tv is iets meer dan 2 jaar oud en valt daardoor net buiten de fabrieksgarantie, maar met betrekking tot de wettelijke garantie wilden ze niets horen.

Ik ben inmiddels al wekenlang op verschillende manieren bezig om te achterhalen wat er met mijn tv gaat gebeuren en waar deze zich momenteel bevindt, maar ik ontvang geen gehoor. Ik eis mijn geld terug. Als ik een advies mag geven, zou ik onderzoeken of er andere manieren zijn om de tv te repareren, want het is een groot risico om deze aan Letmerepair mee te geven.

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @YB1996,

Ik zie dat er recent een mail naar jou is gestuurd. Heb je deze in goede orde ontvangen? Via die weg kan je dan het contact voort zetten. Mocht er toch iets zijn, laat het dan vooral weten.

Groetjes,

Daphne