op 23-04-2022 10:20 AM
#televisie the Frame
Frame gekocht voor een flink bedrag met belofte een VT wonen frame gratis erbij van promoactie. Levertijd 6 weken (wat al bijzonder eigenlijk was).
22 januari besteld
Maand later 1 of ander ambtelijk mailtje over goedkeuring
Maand later melding dat de frame van de televisie twv 220 euro al bezorgd is. Niets ontvangen en buren ook niets
Na telefonisch contact melding dat het een fout was, en dat zsm nazending zou volgen. Volgende zou mail met update track n trace.
Geen mail, na een week. Weer bellen, was foutje en is nog in behandeling de verzending.
In de chat gevraagd naar status, na 48 uur reactie dat ik geduld moest hebben en dat er niks was veranderd.
Maand later geen enkele communicatie, geen update, geen frame.
Weleens eerder gehad met telefoon promoactie waar samsung moeilijk deed met uitbetaling promoactie vodafone. Slechte klantenservice en lijkt wel bewust beleid te zijn om klanten af te laten haken.
Oplossing: compensatie icm framebedrag zodat ik hem zelf maar kan kopen in de winkel
op 23-04-2022 10:27 AM
Goedemorgen @ontevredenklant1 ,
Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zou je je registratienummer willen posten?
Dan kan het uitgezocht worden..
op 23-04-2022 10:37 AM
op 23-04-2022 10:39 AM
Hoi @ontevredenklant1 ,
Thanks! Ik heb het voor je doorgezet naar de Community Manager.
Ik zal het ook verder voor je monitoren.
Fijn weekend ☀️!
op 25-04-2022 09:11 AM
Hi there, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Het is zeker niet onze bedoeling om je dit gevoel te geven.
Waarom dit zo lang duurt, is mij niet bekend. Ik zal bij mijn collega's van de promotie afdeling navragen wat de status is hiervan. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook direct een berichtje.
Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 25-04-2022 12:31 PM
op 25-04-2022 12:51 PM
op 25-04-2022 12:51 PM
op 25-04-2022 02:37 PM
Dat is voor ons zeker geen optie. Het duurt helaas soms wel eens wat langer dan de bedoeling is.
Ik heb mijn collega's dan ook gevraagd wat de status is hiervan en waarom het zo lang duurt, zodra ik een terugkoppeling heb stuur ik je ook een berichtje.
Wat is je registratienummer? En is de lijst met de tegenvallende kleur ook teruggestuurd? Wat bedoel je precies met de gratis schilderijafbeeldingen? Er zijn verschillende promoties geweest met een aantal maanden gratis abonnement voor de Art Store
Groeten,
Martijn
op 27-04-2022 04:05 PM