Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht: zeer slechte service promoactie

(Onderwerp aangemaakt op: 23-04-2022 10:20 AM)
430 Weergaven
ontevredenklant1
Apprentice
Opties

#televisie the Frame

Frame gekocht voor een flink bedrag met belofte een VT wonen frame gratis erbij van promoactie. Levertijd 6 weken (wat al bijzonder eigenlijk was).

22 januari besteld

Maand later 1 of ander ambtelijk mailtje over goedkeuring 

Maand later melding dat de frame van de televisie twv 220 euro al bezorgd is. Niets ontvangen en buren ook niets

Na telefonisch contact melding dat het een fout was, en dat zsm nazending zou volgen. Volgende zou mail met update track n trace.

Geen mail, na een week. Weer bellen, was foutje en is nog in behandeling de verzending.

In de chat gevraagd naar status, na 48 uur reactie dat ik geduld moest hebben en dat er niks was veranderd.

Maand later geen enkele communicatie, geen update, geen frame.

Weleens eerder gehad met telefoon promoactie waar samsung moeilijk deed met uitbetaling promoactie vodafone. Slechte klantenservice en lijkt wel bewust beleid te zijn om klanten af te laten haken.

Oplossing: compensatie icm framebedrag zodat ik hem zelf maar kan kopen in de winkel 

0 Likes
14 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @ontevredenklant1 ,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Zou je je registratienummer willen posten?
Dan kan het uitgezocht worden..

signatureee
Groet, Dick

ontevredenklant1
Apprentice
Opties
NLD5801306SSPCQ
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @ontevredenklant1 ,

Thanks! Ik heb het voor je doorgezet naar de Community Manager.
Ik zal het ook verder voor je monitoren.

Fijn weekend ☀️!

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

@ontevredenklant1 

Hi there, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Het is zeker niet onze bedoeling om je dit gevoel te geven.

Waarom dit zo lang duurt, is mij niet bekend. Ik zal bij mijn collega's van de promotie afdeling navragen wat de status is hiervan. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook direct een berichtje.

Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Biancao1965
Apprentice
Opties
Helemaal mee eens ik ben al een maand of 7 bezig om het goede frame te krijgen, naar maanden kreeg ik een foeilelijk beige frame opgestuurd verkeerde kleur dus.nu wacht ik nog steeds op het goeie frame, bellen is een hele uitdaging zeer aardige dames daar ligt hetnet aan maar call centrum zit waarschijnlijk in Suriname waardoor de dames zeer slecht te verstaan zijn ivm zwaar accent. Kortom aankoop is zo geregeld maar de zogenaamde extra's lijken gebakken lucht want de gratis schilderij afbeelden bestaan ook niet
ontevredenklant1
Apprentice
Opties
Dit is dan een systematisch probleem bij samsung, ik wil met alle respect niet 7 maanden wachten op een frame. Dan verwacht ik de uitbetaling van het bedrag en dat wij @Biancao1965 zelf wel een frame in de winkel uit kunnen kiezen
0 Likes
ontevredenklant1
Apprentice
Opties
Samsung begint wel aardig op een ambtelijk overheidsorgaan te lijken op deze manier
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is voor ons zeker geen optie. Het duurt helaas soms wel eens wat langer dan de bedoeling is.

@ontevredenklant1

Ik heb mijn collega's dan ook gevraagd wat de status is hiervan en waarom het zo lang duurt, zodra ik een terugkoppeling heb stuur ik je ook een berichtje.

@Biancao1965

Wat is je registratienummer? En is de lijst met de tegenvallende kleur ook teruggestuurd? Wat bedoel je precies met de gratis schilderijafbeeldingen? Er zijn verschillende promoties geweest met een aantal maanden gratis abonnement voor de Art Store

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Biancao1965
Apprentice
Opties
@martijn, lijst is teruggestuurd met een door samsung op gemaild retour label, op 14 april ik wacht nu dus op de crème kleurige lijst. Ik weet niet of dit klopt want er is zoveel gemaild en gebeld maar ik vond dit registratienummer
NLD5201765GYKHV. En met de gratis afbeeldingen bedoelde ik een actieve voor 3 maanden gratis schilderij afbeeldingen. Dan moest ik wel eerst registreren en dan zeker zelf in de gaten houden dat ik op tijd opzeg anders zit ik eraan vast. Dus niet gedaan .
0 Likes