Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht over Let Me (not) Repair en Samsung

(Onderwerp aangemaakt op: 03-08-2023 04:27 PM)
1867 Weergaven
Ariep6
Journeyman
Opties
In Januari een 55qn95b gekocht. In maart heb ik een melding gedaan over dat het beeld lijkt de knipperen/flikkeren bij Hellotv, daar komt de Tv uiteindelijk vandaan. 
Hun hebben deze klacht doorgestuurd naar Samsung zodat er naar dit probleem gekeken kan worden. Hiervoor zou Let Me Repair langskomen om het probleem te bekijken en eventueel op te lossen. 
Nadat er contact is geweest met Let Me Repair hebben ze gezegd dat er iemand langskomt om de tv op te halen omdat dit gebruikelijk is.
Afspraak gemaakt en op de dag van de afspraak kwam de monteur langs en nam de TV mee.
Na een week kreeg ik bericht dat mijn Tv gerepareerd was en dat ik een datum kon afspreken om de Tv weer te laten bezorgen.

Op dat afgesproken datum werd ik gebeld door Let Met Repair dat mijn Tv was kwijt geraakt en dat ze dit intern even moesten oplossen/bekijken hoe dit kon gebeuren. 
Na 2 of 3 dagen werd ik gebeld dat de Tv weer was gevonden maar aangezien ik op vakantie was heb ik gevraagd of ze mij een week later konden terugbellen. Vanaf dit moment moet ik nog steeds teruggebeld worden. 
Ik heb in de weken daarna meerdere malen met hun gebeld, minimum wachttijd 1,5 uur en daarna word de verbinding verbroken. Ik gok na poging 7 heb ik eindelijk iemand aan de telefoon en een afleverdatum afgesproken.
Op de afleverdatum is er niemand langsgeweest en heb ik geen bericht of telefoontje meer gehad van Let Met Repair.

Ik ben nu vanaf half juni bezig met de Samsung klantenservice voor dit probleem. Iedere keer als ik bel dan krijg ik te horen dat er iemand met deze case bezig is maar dat ze niet kunnen zeggen in wat voor tijdsbestek dit gaat gebeuren. Inmiddels bel ik nu 3x in de week met de Samsung klantenservice om te vragen hoe het met deze case staat en of er een oplossing komt. Ik krijg steeds te horen ze zijn er mee bezig en er is een extra persoon op deze case gezet, ik gok dat inmiddels de hele afdeling al op deze case staat ingedeeld. 
Het laatste contact die Samsung met mij heeft opgenomen is 20 juni geweest en vanaf die datum helemaal niks meer vernomen behalve de telefoontjes die ik zelf naar de klantenservice heb gemaakt. 

Eerlijk gezegd had ik niet verwacht van Samsung dat hun zo met hun klanten om zouden gaan maar helaas blijkt het wel zo te zijn. 

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ruud1971, goedemiddag.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wanneer heb je de droger aangemeld voor een reparatie? En wat is het reparatienummer van jouw aanvraag?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
bakic80
Apprentice
Opties
17 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ariep6, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet fijn wanneer dit allemaal wat langer duurt dan de bedoeling is en kan me ook goed voorstellen dat je hiervan baalt. Wat is het reparatie nummer van jouw TV? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

Ariep6
Journeyman
Opties
Hoi Martijn,

Ik heb je een PB gestuurd.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ariep6, goedemiddag.

Dankjewel voor je berichtje. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat mijn collega's hier gisteren nog contact over hebben gehad met het service centrum. Mijn collega's zijn ook druk bezig om te kijken hoe we dit zo snel mogelijk in orde kunnen maken, hierbij geven ze ook aan je vandaag hierover te contacten voor een update.

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

Ariep6
Journeyman
Opties
Hoi Martijn,

Dat klopt ik heb de klantenservice gisteren weer aan de telefoon gehad, en er werd mij verteld dat Let Met Repair mij gisteren heeft geprobeerd te bellen en mij ook hebben gemaild. Beide is niet gebeurt.
Ik heb dus helemaal geen vertrouwen meer in Let Me Repair.

Groeten
Arian
0 Likes
Ariep6
Journeyman
Opties
Hoi @MartijnK,

Kan jij de status geven hoe het er nu voor staat.
Vrijdag ben ik gebeld door de klantenservice (Samsung) en er was een Ultimatum gesteld aan Let Me Repair tot 17:00 afgelopen vrijdag.

Kan ik vandaag een reactie verwachten van jullie hoe het nu verder gaat en opgelost gaat worden en of ze überhaupt hebben gereageerd?

Groeten
Arian
0 Likes
ruud1971
First Poster
Opties
Zit nu al een maand zonder droger, hoor niks meer van let me repair . Samsung stuurt me van kastje naar de muur.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ruud1971, goedemiddag.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wanneer heb je de droger aangemeld voor een reparatie? En wat is het reparatienummer van jouw aanvraag?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Ying78
First Poster
Opties
Hallo ik heb het zelfde probleem va september al bezig met Samsung tig keren bellen en daar worden elke x gezegd dat ze bezig zijn met de case en dat let me repair contact met mij gaan maken via telefoon en mail,dit nog geen 1x gebeurd en het is nu bijna maart 2024 en nog steeds niks gehoord
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ying78 ,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je een reparatienummer voor mij? Ik kijk het dan intern na en contacteer e.v. de betreffende afdeling.

Met groet,

Ajay

Community Manager