Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht Dynalogic ophaalservice

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2020 09:58 PM)
1861 Weergaven
Said11
Apprentice
Opties

Beste Samsung,

Via deze weg wil ik mijn ongenoegen uitspreken en een klacht indienen omtrent de ophaalafspraken van de firma Dynalogic die producten ophaalt en bezorgt voor Samsung.

Ik had een afspraak staan op vrijdag 24 januari jongstleden om mijn Samsung tv  8K QLED 75 inch 75Q950R op te laten halen door firma Dynalogic. Ik kreeg een sms’je van laatstgenoemde dat mijn tv omstreeks 19:35 uur opgehaald zou worden.
Ik was om 19:20 uur thuis, waarna ik een e-mail ontving om 19:32 uur dat de koerier al was langs geweest.
Ik vind dit nogal vreemd als ik een melding ontvang met de tekst “omstreeks 19:35 uur” en de e-mail nog voor het verstrijken van dit tijdstip naar mij verzonden is. Tevens had Dynalogic mij op mijn mobiele nummer hun komst kunnen aankondigen, wat niet gebeurd is.

Ik heb hierna gebeld met Dynalogic om verhaal te halen, maar aangezien ik door een draaimolen moest met hun 45 cent per minuut aan doorkiesnummers en ik geringe tijd moest wachten aan de lijn, heb ik besloten om op te hangen en Samsung direct te bellen.
Ik kreeg een medewerker van Samsung aan de lijn aan wie ik mijn ongenoegen heb uitgesproken die dit heeft doorgezet naar Dynalogic als officiële klacht.
De medewerker van Samsung liet mij weten dat Dynalogic dit serieus zal oppakken en mij telefonisch uitleg zou geven op maandag 27 januari.
Tot mijn teleurstelling ben ik noch maandag, noch dinsdag gebeld door Dynalogic.

Ik had inmiddels al een nieuwe afspraak gemaakt online met Dynalogic nogmaals (te proberen) mijn tv op te halen. Ik kreeg een track en trace (website van Dynalogic) waar ik kon zien dat mijn tv op dinsdag 28 januari tussen 18:00 uur en 22:00 uur opgehaald zou worden.

Om 18:27 uur kreeg ik een sms’je dat de koerier omstreeks 19:00 uur zou arriveren. Omdat de koerier om 19:15 uur nog niet voor mijn deur stond en ik geen vervolg sms'je ontving, ben ik toch op de website gaan kijken van Dynalogic, waar ik de melding aantrof: “Wij verwachten vandaag tussen 19:10 en 19:45 uur bij u langs te komen”. 

Uiteindelijk werd er om 19:32 uur aangebeld en stond ik in nog geen 20 seconden beneden, waarbij ik tot mijn verbazing zag dat de koerier op het punt stond om weg te rijden! Ik rende naar de koerier en klopte op zijn raam net voor hij kon wegrijden. 
Ik nodigde de koerier en zijn collega binnen. Aangekomen binnen in mijn woonkamer zegt de koerier: “ Deze tv is te groot. Hij past niet in het busje die al vol is”.

Ik vroeg of hij wel op de hoogte was van wat hij voor product moest ophalen volgens zijn planning. Meneer de koerier keek op zijn tablet en beaamde dat hij wist dat het om een 75 inch tv ging.
Hij gaf aan dat hij buiten de stad nog een vracht op te halen had en dat het niet meer zou lukken om mijn tv op te halen en dat ik maar een nieuwe afspraak moest maken.
Ik gaf direct aan dat ik een klacht zou indienen. Meneer gaf mij groot gelijk.

Kort samengevat: 
  • De koerier komt eerste keer veel te vroeg, niet volgens de tijdstip in de verzonden sms. Ik krijg een e-mailverzoek alvorens de afgesproken E.T.A. van bezorging al verstreken is  om een nieuwe afspraak te maken.
  • Ik heb een klacht ingediend via Samsung, die mij vertelde dat mijn eerste klacht door Dynalogic als serieus beschouwd zou worden en ik terug gebeld zou worden, wat nooit gebeurd is.
  • Tweede poging ontbreekt de update van de aankomst van de koerier via een sms.
  • De koerier staat nauwelijks stil voor de deur en wil al vertrekken.
  • In de planning weet de koerier hem te wachten staat, namelijk een 75 inch tv ophalen, maar geeft verbazingwekkend genoeg aan dat hij geen ruimte heeft heeft in zijn busje.

Schandalig! Ik heb tot tweemaal toe mijn planning met hangen en wurgen telkens om moeten gooien en ben nog niets opgeschoten. En als het nog niet gekker kon krijg ik nog een koerier die aangekomen in mijn woonkamer durft te zeggen dat hij wist dat het om een 75 inch tv ging maar een volle busje heeft??!!!

Inmiddels een derde ophaalpoging ingediend bij "Dyna-onlogic”. Heb ik een keuze?

0 Likes
8 Antwoorden
Said11
Apprentice
Opties

#Klacht nr 3

Vandaag stond ophaalpoging 3 ingepland door Dynalogic om tussen 08:00 en 13:00 uur mijn tv op te halen.

Ik werd via een smsje vanochtend doorverwezen naar hun site en kon daar de aankomsttijd van de koerier volgen.

Aankomsttijd werd tussen 11:20 en 13:00 uur. Ik heb voor deze tijd gekozen omdat ik op mijn werk moet zijn om 14:00 uur.

Afijn, het werd inmiddels al 12:00 uur en nog geen koerier te bekennen. Het gevoel begon mij te bekruipen dat deze "afspraak" weer op het punt stond om te mislukken en ik weer met de gebakken peren en een dure tv die nog geen maand oud was en niet na behoren zou komen te zitten, die terug naar Samsung moet, waarna ik een nieuwe kan bestellen.

Om 12:28 uur  krijg ik een smsje dat de koerier om 12:55 uur zou arriveren. Op het nippertje dus. Prima, afspraak is afspraak. Als het dan klokslag 13:00 uur is en ik nog geen koerier heb gezien (dit keer ging ik voor de deur staan, want ik laat deze meneer niet aanbellen en dat ie dan weer na luttele seconden zijn busje instapt en wegrijdt naar de volgende klant die zich ook zit te ergeren) wacht ik nog zelfs 10 minuten. Geen koerier gezien. Ik ben dus weer (voor de derde keer in 6 dagen) voor de gek gehouden! Ik heb onderweg naar mijn werk direct met Samsung gebeld om wederom mijn gal te spuwen over hoe deze "vaklui" met klanten omgaan. De medewerkster van Samsung kon alleen begrip tonen. Leuk en aardig, maar ik schiet hier niets mee op! Ik heb mevrouw verzocht een andere koeriersdienst te sturen die mijn tv mag ophalen. Mevrouw gaf aan dat dit niet mogelijk is (zal wel aan het contract/uitbesteding liggen). Ik kon hier geen genoegen mee nemen. Mevrouw zette mij in de wacht en ging met deze malafide koeriersdient bellen. Terug bij mij, vraagt ze mij of ik morgen weer een nieuwe afspraak wil tussen 08:00 en 13:00 uur. Heb ik dan een keuze? vroeg ik haar. Meer kon ze niet doen, gaf zij aan. Ik eis voor mijn tijd een soort van compensatie, niet omdat ik een geldwolf ben, maar dit k*tbedrijf kan en mag niet zo omgaan met klanten en ermee wegkomen. Zij zou dit doorgeven aan Dynalogic🙄.

Ik krijg dan even later een smsje van Dynalogic met de tekst: "Beste klant, wij hebben uw zending van Samsung ontvangen en zullen deze donderdag 30 januari 2020 bij u aanbieden. Met vriendelijke groet, Dynalogic"

Wederom slaan ze hier de plank volledig mis! Als de verzender van dit smsje een beetje zijn/haar werk doet, dan weet hij/zij dat het om een ophaalrit gaat en niet om een bezorging. In één woord: Ongelofelijk.

Thuis aangekomen na mijn werk vond ik geen kaartje in de bus met de tijdstip dat ze zijn langsgeweest zoals de eerste keer vorige week vrijdag. Ook geen verrassing.

Ik begin hier grijze haren van te krijgen, want wat kan ik als consument hiermee? Alle tips zijn welkom, want ik wil hier wat mee gaan doen.

Ik heb nu geen andere keuze dan weer kostbare tijd vrij te maken voor ophaalpoging #4 in nog geen week tijd......................ik "ben" benieuwd

0 Likes
Said11
Apprentice
Opties

En ja hoor vandaag dag #4 afspraak 08:00-13:00 uur zijn ze weer niet op komen dag!!!!!!

Ik kreeg een bericht via de site van Dynalogic dat ze tussen 11:25 en 13:00 uur zouden langs komen.....weer ben ik voor de gek gehouden. Om 12:12 uur kreeg ik de melding dat ze tussen 13:15 en 15:20 uur langs komen, terwijl gisteren de Samsung shop klantenservice mij expliciet telefonisch na het aanhoren van mijn geklaag ervan heeft verzekerd dat zij Dynalogic heeft gesproken (terwijl ze me in de wacht heeft gezet) dat zij er dit keer echt rekening mee houden en hun afspraak zullen nakomen en tussen 08:00 en 13:00 uur de tv zouden komen ophalen!

Ik weet niet hoe ik het anders moet benoemen dan dat ik wordt voorgelogen.

En als ik dan weer met Samsung aan de lijn ben en ik alleen maar opnieuw een nieuwe ophaalafspraak wordt aangeboden, dan vraag ik mij af; wat moet ik hier in godsnaam mee? Als ik hier juridisch wat mee kon, dan had ik hier zeker wat mee gedaan. En enige wat ik van de medewerker krijg te horen;"Ik zal het doorgeven aan Dynalogic. Ik begrijp u, het is vervelend. Daarna wordt ik doorverboden met Dynalogic en die kan alleen excuses aanbieden. Voor 4 afspraken die zij niet nakomen? En ook nog zeggen van dinsdag jongstleden toen de koerier in mijn woonkamer stond en het lef had te zeggen dat zijn busje volzit; "Tja hij kan er ook niks aan doen dat zijn busje vol zit. Ondanks dat hij wist dat hij een 75 inch tv kwam ophalen?" Komen deze mensen van een ander planeet of ben ik nou gek?

Ik zit nog steeds met een defecte dure Qlek 8K 75inch 950R opgezadeld die in 6 dagen tijd tot 4 maal toe niet wordt opgehaald!

En dan wordt er hier op het forum door geen 1 Samsung moderator gereageerd! Schandalig!!!!!!!!!!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Said11,

Heb je iets van een klant- of referentienummer voor mij waar ik op kan zoeken? Dan ga ik er voor je achteraan

rsz-846676
0 Likes
Said11
Apprentice
Opties

Ordernummer: NL164060248

Ik heb tevens over dit hele gebeuren een klacht gemaild naar shop.nl@samsung.com waar ik ook nog geen antwoord op he gekregen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Said11,

Ik heb het doorgezet naar de verantwoordelijke. Momenteel kampen we met een storing, dus kunnen tijdelijk geen nieuwe afspraak inplannen. Ik verwacht dat dit morgen wel het geval is, dan kunnen we een omruiling inzetten.

rsz-846676
0 Likes
Said11
Apprentice
Opties

Bij het ophalen van mijn tv kwamen de koeriers bij mij thuis. Nu is het zo dat ze in hun haast de onderdelen van mijn muurbeugel hebben meegenomen. Ik heb hierover meerdere malen gebeld met Samsung. Telkens wordt mij verteld dat ik een telefoontje krijg. Dit is nu weken aan de gang en wordt niet gebeld. 1 x werd mij verteld dat het mijn eigen schuld is. Enig wat ik vraag is mijn onderdelen terug, zo niet dan wil ik een nieuwe muurbeugel. Schandalig!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb het wederom voor je aangekaart. Ik houd je de hoogte!

rsz-846676
0 Likes
Coryza
First Poster
Opties

Is er nog een vervolg op dit verhaal? #cliffhanger

0 Likes