Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

kan de kanalenlijst en live-tv gids niet vinden bij Samsung QE55Q7

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2017 03:40 PM)
8983 Weergaven
AvU
First Poster
Opties

Sinds twee weken hebben wij een qled tv. Ik krijg echter met geen mogelijkheid de kanalenlijst gevonden. Ook krijg ik de live-tv/gids functie niet gevonden. Wie kan me helpen

0 Likes
53 Antwoorden
AndOpp
Apprentice
Opties
@joeri, kun je antwoorden op mijn vraag over de update?
Of bedoel je mij ook voor die afspraak voor remote beheer?
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

@AndOpp, sorry dat ik heel je vraag over het hoofd zag! Natuurlijk beantwoord ik die graag. De update die beschikbaar is via de website is 100% veilig en raad ik juist aan om te installeren :smiling-face: op die manier zal de TV optimaal blijven functioneren.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
AndOpp
Apprentice
Opties

Nou 1155.1 geinstalleerd. Ik zie werkelijk geen enkele verandering. Zijn er ergens release notes?
Overigens, de reden dat ik de upgrade had gedaan was dus om de kanaallijst button (Ziggo) werkend te krijgen, en, je raadt het al, dat werkt nog steeds niet natuurlijk.

0 Likes
AndOpp
Apprentice
Opties

Update geinstalleerd. Kanaallijst werkt nog steeds niet. Dus dit is ook niet de oplossing.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hmm.. is de kanaallijst het enige wat niet te openen is via de Smart Remote? De channel knop op en neer klikken schakelt wel tussen zenders? Want ik neem aan dat dat de knop is die je indrukt om bij de kanalenlijst te komen.

0 Likes
Willitsj1
First Poster
Opties

De kanalenlijst (EPG) van Ziggo via drukken op de kanalenknop van de Smart Remote werkt alleen als je de TV gebruikt met CI+ Module (plus Smartcard) in de One Connection Box. Dus niet als je kijkt via de Mediabox XL (Horizon) van Ziggo.

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Ik geloof niet dat dit al gevraagd is in dit topic, maar jullie hebben allemaal de stappen doorlopen voor het instellen van de Universele Afstandsbediening voor de Horizonbox? Dit is te vinden in het bron-menu.

0 Likes
Jokla
Student
Opties

Bij mij werkt het wel tv QE55Q8F met ziggo horizonbox .Het gaat aleen anders dan in de manual staat.

Druk op home knop.        -     dan ziggobox.     -       dan links onder op start.

En je krijgt de kanaallijst met gids

Leike
Explorer
Opties

Yep heb de tv gekoppeld met Ziggobox. Maar de guide is niet oproepbaar met de kanalen knop. 

0 Likes
AvU
First Poster
Opties

Ik snap niet helemaal wat he bedoelt. Welke afstandsbediening gebruik je?  

Home knop 

dan ziggobox en dan linksonder???? Kun je het uitgebreider omschrijven ?  Ben heel benieuwd of dit bij ons ook werkt. Alvast bedankt 

0 Likes