Mijn nieuwe Qled tv wil ik graag gebruiken in combinatie met mijn Apple tv en mijn Bose Home Cinema set. Als ik via de Apple tv muziek wil... Bekijk bericht
Mensen ik zie door de bomen het bos niet meer!!
Welke tv moet ik kiezen elke tv lijkt het zelfde, ik als leek zie het verschil niet .
Ik heb... Bekijk bericht
Goedenavond,
Ik mis opeens de NPO app op mijn Samsung UE40J5200.
Nu lees ik dat televisies van voor 2014 de app niet meer ondersteunen,... Bekijk bericht
wat zijn de verschillen tussen deze 2 modellen. Via diverse sites kom ik tegenstrijdige informatie tegen en vreemd genoeg is de MU7000 meestal nog... Bekijk bericht
Hallo,
ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die moeite hebben met de juiste beeldscherminstellingen te krijgen op zijn samsung mu64--
... Bekijk bericht
Voor Samsung tv type UE40H5000AWXXN wensen wij de bijgevoegde afstandsbediening te vervangen door een universele zeer eenvoudig te bedienen... Bekijk bericht
Bij het afspelen van een video bestand vanaf USB bevriest na een aantal minuten het beeld van mijn TV (UE40KU6000W). Soms loopt geluid en... Bekijk bericht
Hallo Allemaal.Wij hebben sinds een paar weken een Samsung UE49M5600 smart led tv en een Samsung HT-J5500 home cinemaset.Echter hebben wij sinds... Bekijk bericht
Ik heb een probleem met het verversen van het beeld van mijn UE32D5700 TV: je ziet het nieuwe beeld en de vorige beelden door elkaar heen. Dit is... Bekijk bericht
Is het mogelijk om xbox360 controllers draadloos aan te sluiten op mijn QLED Q7F? Als ik ze probeer te zoeken met de keyboard instelling dan vind... Bekijk bericht
Ik zou willen overschakelen naar een Samsung QE55Q7F.
Nu heb ik ook een Samsung TV met een IR extender zodat ik via de afstandsbediening van de... Bekijk bericht
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Samsung UE55MU7040.
Ik heb de televisie gisteren aangesloten op mijn PlayStation 4 Pro. Echter kan... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Ik wil graag een QLED TV Q-Serie QE75Q7F willen aanschaffen.
Waar ik bijzonder van gecharmeerd ben is de strake en platte... Bekijk bericht
Onlangs heb ik een Bose Soundtouch 300 systeem gekocht in combinatie met een Samsung UE43KU6400. Bij de installatie accepteerde de TV het BOSE... Bekijk bericht
Sinds 2 weken in bezit van een 65mu7000. Beeld perfect, behalve bij voetbalwedstrijden of andere sport, voornamelijk bij grote groene vlakken... Bekijk bericht
Weet iemand waar je het online registratieformulier opnieuw kunt vinden?
Het printen is mislukt en in de registratie mail staat dat ik dit... Bekijk bericht
Goedenavond,
Onlangs dankzij lovende reviews de mu7040 aangeschaft, nu heb ik mijn nieuwe xbox one x erop aangesloten maar deze geeft aan dat... Bekijk bericht