Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

kan de kanalenlijst en live-tv gids niet vinden bij Samsung QE55Q7

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2017 03:40 PM)
8987 Weergaven
AvU
First Poster
Opties

Sinds twee weken hebben wij een qled tv. Ik krijg echter met geen mogelijkheid de kanalenlijst gevonden. Ook krijg ik de live-tv/gids functie niet gevonden. Wie kan me helpen

0 Likes
53 Antwoorden
SLeewis
Apprentice
Opties

Op de CH knop drukken voor de gids. Dus niet omhoog of omlaag maar bovenop.

0 Likes
AvU
First Poster
Opties

Bedankt voor je reactie. Ik heb dat idd gelezen maar dat werkt dus niet 😞

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Das apart.. verder ontvang je je zenders wel gewoon? Ook zou ik graag willen weten of je TV kijkt via een CI+ module of dat je een decoder kastje aangesloten hebt staan.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
AvU
First Poster
Opties

we ontvangen het signaal via de Horizon box van ziggo. Ik heb ook al een andere HDMI uitgang geprobeerd maar ook dan krijg ik niet het kanaaloverzicht/ tv gids .

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Werkt het wel met de afstandsbediening die bij de Horizonbox hoort? En staat Anynet aan? Dit zorgt er namelijk voor dat apparaten die via HDMI verbonden zijn (mits compatibel) te bedienen zijn middels de Samsung afstandsbediening. Die instelling kan je hier vinden: Menu > Algemeen > Beheer externe apparaten > Anynet+ (HDMI-CEC).

0 Likes
AvU
First Poster
Opties

Met de afstandsbediening van de horizon box lukt het wel. Anynet staat aan 

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Hmmm.. zou je dan hier eens voor me willen kijken? Menu > Ondersteuning > Over deze TV, en me vertellen wat je daar hebt staan bij 'Software Versie?' Het is mogelijk dat een update hier de uitkomst biedt namelijk.

0 Likes
AvU
First Poster
Opties

Er is geen update beschikbaar versie betreft 1147

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Waarschijnlijk was het handiger om dit eerst te vragen, maar zou ik de volledige modelcode van je TV mogen? Die kan je vinden op de sticker achterop of in hetzelfde scherm waar je de software versie gevonden hebt. Dan weet ik ook zeker dat ik naar de juiste software versie zit te kijken. 

0 Likes