Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

IPTV smarters Samsung UE65NU7020

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2020 04:26 PM)
18730 Weergaven
runi
First Poster
Opties

Goedemiddag,
Ik zou de app iptv smarters willen gebruiken, maar slaag er niet in om deze app te installeren. Heb op youtube gekeken maar

0 Likes
14 Antwoorden
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hi @runi! Welkom op de Community! Misschien is het handig als je jouw bericht even afmaakt 😝 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
runi
First Poster
Opties

Goedemiddag,
Ik zou de app iptv smarters willen gebruiken, maar slaag er niet in om deze app te installeren. Heb op youtube gekeken maar als ik eea probeer lukt het niet. De app wordt niet geinstalleerd. Vraag is: "Is het mogelijk de app IPTV Smarters pro te installeren op deze TV en zo ja hoe doe ik dit" Bedankt voor je reaktie.

0 Likes
ImaneL
Helping Hand
Opties

Kun je de app wel vinden in de Smart-Hub van jouw TV? 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
awo70
First Poster
Opties

Goede vraag die nog onbeantwoord is.

Ik zou ook erg graag de app iptvsmarters pro op mijn smasung tv willen zetten. Heeft iemand enig idee hoe dit moet?

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @awo70 ,

Deze vraag is door mij al beantwoord in een eerder topic.

Samsung heeft besloten om deze app uit de App Store te halen. Zie:

REST moet natuurlijk Reset zijn.

https://www.husham.com/warning-samsung-removes-smart-iptv-do-not-rest-your-tv-2/

Voor IPTV Smarters Pro: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nst.iptvsmarterstvbox&hl=nl

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Memo63
Apprentice
Opties

Er moet toch wel een manier zijn om smartes iptv te installeren. In VS is dat wel mogelijk 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je de link volgt van @DickKoster, dan kun je zien dat er wel een mogelijkheid is. 

rsz-846676
Smietjo
First Poster
Opties

bedankt voor de tip. Als ik de app via google play installeer, wordt de app op de samsung telefoon van mijn zoontje gezet. Weet iemand hoe ik dit kan veranderden?

0 Likes
BonesNL
Navigator
Opties

Raar advies weer, gaat toch nooit werken als je die link volgt.....

0 Likes