op 15-07-2019 06:49 PM
Ik had Iptv op mij tv geinstaleerd. Voorige week most ik tv resetten en nu kan ik hem niet meer vinden.
Weet iemand ol welke manier moet ik hem terug halen?
Heb alles geprobeerd maar hij komt niet meer voor
Help aub
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-07-2019 11:15 AM
Hoi @Almir ,
Mooi dat je weer iets werkbaars hebt! Dit is ook nog het proberen waard. Wel lastig:
Om de Smart IPTV app terug te krijgen:
Ga naar de volgende link en voer alle stappen uit vanaf de regel login to User app and install an application
Dit betekend dat de stappen vanaf figuur 7 tot en met figuur 14 uitgevoerd moeten worden.
Wanneer gevraagd wordt om een IP adres voer hier 213.239.214.202 in. De app moet weer terug zijn op je TV.
Op de volgende pagina staan ook een aantal oplossingen: https://siptv.app/howto/sammy/
Suc6! Wie weet werkt het..
op 15-07-2019 07:43 PM
Goedenavond @Almir ,
Niet een erg duidelijke melding door het ontbreken van de gegevens van de tv.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Staat op de sticker achterop de tv.
Deze Code moet eindigen op XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv?
Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Waarom moest de tv gereset worden?
Graag hoor ik van je..
op 15-07-2019 09:28 PM
Hallo.
ten eerste bedankt voor je hulp
Het gaat om UE48JU6000WXXN
huidige softwareversie 1530
Ik most Tv resetten omdat ik steeds melding kreeg :
"als u problemmen ondervind om deze toestel te bedinen neem contact op met Samsung".
het bleek dat er afstandbedining was stuk en tv reageerde niet op .
Wat IPTV betreft die heb ik zekker 1,5 jaar gebruikt, maar opeens is de aplokatie weg. Ook niet tussen mijn apps
15-07-2019 09:41 PM - bewerkt 15-07-2019 09:45 PM
Hoi @Almir ,
Geen dank natuurlijk. Jij bedankt voor je ‘like’!
Niks mis met de gegevens van de tv.
Samsung heeft besloten om de app uit de App Store te halen.
Als je je tv reset, ben de app helaas kwijt. Zie hier een Engels artikel.
REST moet natuurlijk Reset zijn.
https://www.husham.com/warning-samsung-removes-smart-iptv-do-not-rest-your-tv-2/
Fijne avond!
op 16-07-2019 09:19 AM
Hallo dkoster
Nogmaals bedankt voor de aantword.
het is jammer dat ze deze verwijder hebben maar helaas het is niet anders
ik heb inmiddels een andere gevonden , Sepiptv. Het werkt ook goed maar allen je hebt geen instellingen voor beld etc. er zijn bepalde zenders in 4:3 formaat en beetje lastig om te kijken maar beter iets dan niets 🙂
Heb ook via IPTV site een manier gevonden hoe je IPTV kan installeren. Een zip bestand op de usb downloaden en dan in je tv instaleren. Allen weet niet of dat veilig is
Wat denk jij hier over?
op 16-07-2019 11:15 AM
Hoi @Almir ,
Mooi dat je weer iets werkbaars hebt! Dit is ook nog het proberen waard. Wel lastig:
Om de Smart IPTV app terug te krijgen:
Ga naar de volgende link en voer alle stappen uit vanaf de regel login to User app and install an application
Dit betekend dat de stappen vanaf figuur 7 tot en met figuur 14 uitgevoerd moeten worden.
Wanneer gevraagd wordt om een IP adres voer hier 213.239.214.202 in. De app moet weer terug zijn op je TV.
Op de volgende pagina staan ook een aantal oplossingen: https://siptv.app/howto/sammy/
Suc6! Wie weet werkt het..
op 29-01-2020 09:12 PM
Hoi Dick,
Echt geweldig. Ik kon de smart iptv app niet meer installeren op mijn Samsung smart tv. Ik heb precies gedaan wat je aangeeft en nu werkt hij weer. Ik ben echt superblij. Thanks.
Groetjes,
Marcel
op 06-03-2020 06:00 PM
Krijg iptv app niet gedownload op me tv
06-03-2020 06:11 PM - bewerkt 06-03-2020 06:12 PM
Goedenavond @Suzanne7 , Suzanne,
Dit is wel een hele summiere melding. Geen gegevens over 'me' tv.
Wat is de volledige, dus incl. XXN, Model Code van de tv? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze yv.
Volgens mij heb ik in een eerder bericht hier al antwoord op gegeven. Even goed lezen..
op 06-03-2020 06:27 PM