Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Instellingen menu niet beschikbaar op Samsung TV

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2023 05:53 PM)
5566 Weergaven
Wendy010-
Apprentice
Opties

Op onze tv QE55Q60R kunnen wij niks aanpassen of doen in onze instellingen hij lijkt in een beperkte modus te zitten. 

de tv heeft geen verbinding met het netwerk en doordat we niet in de instellingen kunnen, kunnen we deze ook niet aanmelden.  Hierdoor kunnen ze op afstand niet meekijken. En kan ik mijn “smart” tv niet gebruiken overal is internet verbinding voor nodig. 

ook kunnen wij de tv niet resetten omdat we niet in de instellingen kunnen. 

iemand enig idee of de tv gereset kan worden zonder in de in stellingen te komen of herkent iemand dit probleem? 

we hebben de smart afstand bediening en niet die met cijfertjes. 

0 Likes
36 Antwoorden
Wendy010-
Apprentice
Opties

Waar en hoe kan ik dit instellen want ik kan niet in de instellingen van mijn televisie ? 

0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Dat maakt niet uit. Als de ssid en wachtwoord hetzelfde is dan hoef je niets aan te passen.
0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Dat moet in het nieuwe modem bij wifi instellingen
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Kees59 ,

Waarom werkt het bekabeld dan niet?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Dan is er meer aan de hand met de tv. Er wordt wel een kabel gebruikt waarvan je weet dat die werkt? Domme vraag van mij
0 Likes
Wendy010-
Apprentice
Opties

SSID is gister gewijzigd ww hetzelfde gebleven. Daarna is het probleem begonnen en zijn we erachter gekomen dat we niet in de instellingen van de tv konden dus de tv niet  konden verbinden via instellingen , toen een internet kabel geprobeerd en deze deed het ook niet. (Wel in de laptop) 

0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
En als je de tv een nacht van de spanning haalt? Proberen kan geen kwaad toch? Heeft het menu eerst wel gewerkt?
0 Likes
Wendy010-
Apprentice
Opties

We gaan het eens proberen vanavond, heeft het zin om de SSID terug te veranderen ? De modem heeft ook een reset gehad maar SSID is gelijk gebleven als die we gister hebben ingesteld met kpn.  IP adres staat vast per aansluiting en zijn niet modem gerelateerd.

0 Likes
Kees59
Hotshot
Opties
Als het SSID en wachtwoord hetzelfde is als van het oude modem dan hoef je niets te veranderen of het wachtwoord moet anders zijn dan het oude wachtwoord.
0 Likes
Wendy010-
Apprentice
Opties

SSID is het enige wat gister is gewijzigd ww is gelijk gebleven daarna sinds verbinding verbroken. En moesten we opnieuw verbinding maken. 

0 Likes