Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Horizontale en Verticale strepen op het scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 11-01-2022 09:51 AM)
11063 Weergaven
Wout1
Journeyman
Opties

Goedemorgen,

Ik heb een #UE55KS7000SXXN tv,  uit 2016

als ik hem nu aanzet krijg ik na een minuut of 2 allemaal horizontale en verticale gekleurde strepen op het scherm. 

gister al met de klantenservice bezig geweest, die kwamen er uiteindelijk ook niet uit. 

kreeg een voorstel om een monteur langs te sturen of een korting op een nieuwe TV. 

- Update gedaan

- tv reset gedaan 

wie heeft er een oplossing ?

had ook ergens gelezen dat het veroorzaakt kan worden door de One connect box ?

Gebruik hem op dit moment niet voor digitale TV, alleen maar voor Netflix, Videoland etc. 

Ik hoor graag 

Samsung tv 1.jpg

Samsung tv 2.jpg

0 Likes
Spring naar oplossing
39 Antwoorden
SaskiaSB
Explorer
Opties
Hey Daphne... dat samsung maar 2 jaar garantie geeft dat weet ik. Tv is 3 jaar oud en heeft 1499,- gekost. We doen nu een beroep op de wettelijke garantie bij mediamarkt. Ik moet wel zeggen dat dit probleem regelmatig voorkomt, als ik het internet afspeur. Ik zou als ik samsung was hier zeker iets mee doen. Het is ook echt vervelend dat jullie probleem nu min of meer bij de klant (en de verkoper) ligt. Ik moet nu met een andere partij in conclaaf over jullie "ondeugdelijk" product. Kunnen jullie uiteraard niets aan doen, dat dit zo geregeld is, maar enorm vervelend is het wel.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Dat kan ik mij goed voorstellen. Uiteraard hopen wij dit in de toekomst niet meer te zien. Laat het vooral weten als je vragen hebt.

Groetjes,

Daphne

SaskiaSB
Explorer
Opties
Dit is wat wij van mediamarkt hebben gekregen;

Goedemiddag,

Het is een mogelijkheid voor de reparateur om aan de hand van uw aangeleverde documentatie in te schatten welk onderdeel defect is.
De reparatiedienst onderzoekt en verhelpt dit soort klachten al lange tijd waardoor een thuisbezoek in een aantal situaties niet meer nodig is.

Indien een product buiten garantie is, maar binnen de economische levensduur valt en er moet een essentieel onderdeel vervangen worden dan is het redelijk dat u een gedeelte meebetaalt aan de reparatiekosten. De verdeling van de reparatiekosten is naar rato van het aantal maanden dat u het product in uw bezit heeft gehad in verhouding met de economische levensduur. Uw toestel is momenteel 40 maanden oud, en heeft een economische levensduur van 72 maanden.

De reparateur heeft een prijsopgave opgesteld. De totale reparatiekosten bedragen €589,72 exclusief BTW. Vanuit Let Me Repair is er reeds een coulance van €253,58 gegeven, waarmee voor u een bedrag van €406,73 (inclusief BTW) overbleef.

Wij hebben deze prijsopgave beoordeeld volgens de richtlijnen van Techniek Nederland (voorheen: Uneto-VNI). Zie hiervoor ook de volgende website met link naar de tabel \\\'richtlijnen afschrijvingsmethoden\\\':
https://www.technieknederland.nl/onze-leden/waar-staan-onze-leden-voor/gebruiksduurverwachting

Hieruit is gebleken dat u recht heeft op meer coulance dan reeds door Let Me Repair gegeven. De uiteindelijke reparatieprijs voor u bedraagt: €396,45 inclusief BTW. Wanneer u akkoord wenst te gaan met de prijsopgave, dient u de gehele €406,73 te voldoen aan het reparatiebedrijf. U kunt zich daarna met betaalbewijs en dit reparatienummer ARL60334840 melden bij één van onze vestigingen, alwaar u €10,28 retour kunt ontvangen.

Indien u geen gebruik wenst te maken van het reparatieaanbod kunt u er ook voor kiezen de koop te ontbinden voor de restwaarde van het toestel. Deze bedraagt € 622,22. Dit kan enkel worden uitbetaald tegen inlevering van de televisie inclusief accessoires. Het toestel gaat dan retour naar de leverancier. Indien u dit wenst ontvangen wij graag bericht van u zodat wij dit voor u in gang kunnen zetten.

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat uiteraard ook graag van u.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @SaskiaSB ,

Of beide voorstellen aannemelijk zijn, kan ik niet beoordelen.
Het is aan jou om hiermee akkoord te gaat of niet.

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
SaskiaSB
Explorer
Opties
De aanhouder wint. De mediamarkt vergoedt alle reparatiekosten. Inmiddels wel 3 weken verder.... maar als het goed is komt het goed.
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @SaskiaSB ,

Dat is goed nieuws 🥳! Veel kijkplezier weer!

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

SaskiaSB
Explorer
Opties
Jij bedankt voor alle hulp!!
SaskiaSB
Explorer
Opties
Helaas , onze tv is in februari gerepareerd. Het moederbord is volgens mij vervangen, maar weer is de tv stuk. Let Me Repair geeft 3 maanden garantie op een reparatie. Weet iemand hoe dit wettelijk geregeld is. Kan toch niet dat je 600,- betaalt voor een reparatie en binnen 6 maanden weer kapot is en waarschijnlijk hetzelfde onderdeel.
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @SaskiaSB ,

Vervelend allemaal! Het staat inderdaad in hun voorwaarden. Zie punt 14 van de Algemene herstelling bepalingen:

https://sites.google.com/servilux.be/servilux-nl/info/algemene-voorwaarden

Je zult dus weer bij MediaMarkt moeten aankloppen.

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @SaskiaSB ,

Heb je al contact met MediaMarkt gehad?

signatureee
Groet, Dick