Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe krijg ik ooit mijn beloofde 200 euro cashback ?

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2023 12:33 PM)
292 Weergaven
CJ1954
First Poster
Opties

Op 19 juli 2023 een Samsung QE55S95C QD-OLED gekocht bij Hifi Klubben in Amsterdam. Korting € 200,00 simpel aan te vragen bij Samsung. Zou met de productsticker op de verpakking plus de factuur een eenvoudige aanvraag zijn.  Aanvraag afgewezen. Moest de productsticker op het apparaat zijn. 3 september opnieuw ingediend met de sticker die op de onderkant van de one-connectbox zit. Uitbetaling zou nog 6-9 weken duren vanwege drukte. Sindsdien niets meer gehoord of gezien, al helemaal geen € 200,00 ontvangen. Dit is toch geen gevalletje 'blij maken met een dooie mus'? Hoe kan dit in orde komen?

0 Likes
8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @CJ1954 ,

Zou je je registratienummer willen posten?
Dan kan het uitgezocht worden..

signatureee
Groet, Dick

Joop65
Apprentice
Opties
Hoi, Ik ben sinds november aan mijn 6e aanvraag bezig. Foutje zus. Foutje zo. Streepje of een puntje in je naam. Dus weer proberen. Afgewezen want andere aanvraag (waar je niets van hoort) loopt nog. Dus dubbel gebruik S/N. Als tip voor S/N ga in het menu van de TV naar Instellingen. Ondersteuning, ,Over deze TV. Maak van dat scherm een foto. Een foto van de papieren code pikken ze niet.! Nog een optie..... pak de telefoon naar de hulplijn. Wacht minstens 15 minuten of kies contact via WhatsApp. (( dat werkt) Eerst je even door de stomme computer vragen werken daarna lukt echt contact. Als eind resultaat iemand die in je dossier kan kijken en desnoods een link kan sturen om het proces vlot te trekken. (Overigens ben ik zelf nog niet overal doorheen, maar ik heb nog hoop) Sterkte en Groet Joop
0 Likes
CJ1954
First Poster
Opties

Dag Dick, bedoel je het serienummer van de TV?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @CJ1954 ,

Nee, het registratienummer van de promotie. Die moet in de bevestigingsmail staan.

signatureee
Groet, Dick

CJ1954
First Poster
Opties

Beste Dick, het nummer is NLD10763823BTHN.

Vr.groet,

Cees

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @CJ1954 , Cees,

Thanks! Ik heb het voor je doorgezet.
Er wordt hier weer contact met je opgenomen.

Fijne dag!

signatureee
Groet, Dick

DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @CJ1954 Cees, bedankt voor het doorgeven. Er staat in de registratie dat er inderdaad een verkeerde sticker is doorgestuurd. Had je uiteindelijk wel gereageerd op de laatste mail die je hebt gekregen?

Groetjes,

Daphne

DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @CJ1954,

Ik heb jouw bericht verwijderd omdat hier persoonlijke gegevens in staan. Dit is natuurlijk gedaan om jouw gegevens veilig te houden.

Als je tijdig hebt gereageerd op de laatste mail binnen de aangegeven tijd, dan kan er nog naar gekeken worden. Anders is de kans erg klein dat ik eventueel iets voor je kan betekenen.

Groetjes,

Daphne