op 09-11-2022 04:09 PM
Hallo,
ik heb een Samsung frame 65 inch met de one connection box BN91-21302h. Nou op 1 of andere duistere manier werken al me hdmi kanalen niet meer. Hij ziet me ziggo kast wel en reageert ook met me Samsung afstandsbediening maar krijg geen beeld. Heb al volledige reset gedaan, andere HDMI kabels gebruikt ik weet het niet meer. Hebben jullie ervaring ermee of tip/tricks? Of überhaupt ergens in Nederland waar ik een nieuwe one c. Box kan kopen? Als ik Samsung reparatie centrum moet geloven ben ik rond de 350€ kwijt en is het niet zeker dat ie gemaakt is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-11-2022 09:35 PM
Samsung heeft reset gedaan heeft niks geholpen. Vanavond nog een kast op de kop weten te tikken met zelfde serie nr. Zelfde probleem gelukkig zat er een One connection kabel erbij. Wat denk je? One connection kabel is het probleem nu doet alles het weer. Dus in vervolg als je bron fout krijgt of hdmi werkt niet dan is het de one connection kabel! Als iemand nog een one connection box nodig heeft met serienr: bn91-21302h ik heb er 1 over.
op 09-11-2022 04:23 PM
Goedemiddag @Basbasbas2022 ,
Losse One Connect Boxen zijn niet verkrijgbaar. Je kunt er het best even remote naar laten kijken.
Zij kunnen op afstand de HDMI poorten resetten -> Hulp op Afstand
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel op SMART TV’s klikken en naar beneden scrollen.
op 09-11-2022 06:29 PM
Heb contact gehad met Samsung morgen gaan ze op afstand HDMI resetten. Ik hoop dat dit helpt. Ebay en in Duitsland heb ik een box gevonden alleen gaat ie wel werken is dan de vraag.
op 10-11-2022 09:35 PM
Samsung heeft reset gedaan heeft niks geholpen. Vanavond nog een kast op de kop weten te tikken met zelfde serie nr. Zelfde probleem gelukkig zat er een One connection kabel erbij. Wat denk je? One connection kabel is het probleem nu doet alles het weer. Dus in vervolg als je bron fout krijgt of hdmi werkt niet dan is het de one connection kabel! Als iemand nog een one connection box nodig heeft met serienr: bn91-21302h ik heb er 1 over.
op 11-11-2022 09:01 AM
HI @Basbasbas2022, goedemorgen.
Is het nog gelukt met de afspraak voor Hulp-op-Afstand om de HDMI-poorten te resetten? Of een One Connect Box van een andere regio ook zal werken is ons niet bekend.
Wil je alsnog een serviceverzoek indienen voor je TV stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0)
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 11-11-2022 10:48 AM
Hoi Martijn,
hdmi reset heeft niks geholpen. Ik heb een one connection box kunnen kopen die werkt ook vlekkeloos op de tv. Maar het probleem was dus de one connection kabel die kapot is.
op 11-11-2022 11:14 AM