op 27-10-2017 07:19 PM
Ik ben van plan een Samsung LED TV UE32M5620 aan te schaffen.
Ik heb nu een oude Samsung TV.
Op dit moment heb ik een Humax Digitale HD-recorder iHDR-5400C via een Scartkabel aangesloten op mijn TV.
De antenne heb ik aangesloten op antenne-ingang van de HD recorder en de TV aangesloten vanuit de antenne-uit van HD recorder.
De Smart Card heb ik in de HD recorder geplaatst.
Ik kan TV kijken rechtstreeks via de TV of via de HD recorder in HD kwaliteit.
Zodat ik programma’s kan opnemen die op de harde schijf van HD recorder worden gezet.
Hierdoor kan ik programma’s kan opnemen die op de harde schijf van HD recorder worden gezet en later weer afspelen op de TV.
Hoe doe ik dit op de Samsung LED TV UE32M5620.
Via de HDMI uitgang van HD-recorder naar de HDMI ingang van de TV?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 30-11-2017 10:52 AM
Hey @sperwer, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe parel! Zal vast genieten zijn
Om in te gaan op je vragen, is er inderdaad een E-Manual beschikbaar. Deze bevat 155 bladzijden met alle informatie over de televisie en instructies over bepaalde functies van de tv. Ik weet zeker dat je daar alle informatie uit kan halen die je nodig hebt.
Voor de code kun je contact opnemen met Ziggo, omdat deze niet vanuit de televisie ingesteld moet worden.
op 30-10-2017 11:08 AM
Hi Sperwer, de functie van het opnemen blijft hetzelfde, dit is namelijk een functie van het Humax kastje. Verder kun je een HDMI-kabel gebruiken om het beeld van het kastje op jouw nieuwe TV te krijgen, dus dat komt helemaal goed
op 30-10-2017 03:30 PM
Bedankt voor de reactie. Ik ga morgen de TV kopen en installeren.
30-10-2017 04:07 PM - bewerkt 30-10-2017 04:08 PM
op 30-11-2017 10:30 AM
Ben tevreden maar heb nog twee (kleine) problemen.
1. Het verbaast mij dat slechts een kleine handleiding bij geleverd wordt. Alleen voor het opstarten. Op internet vond ik alleen een E-MANUAL.
2. Ik wil de afstandbediening van Humax gebruiken ook voor de TV. Ik heb een code van 3 cijfers nodig om dat voor elkaar te krijgen. Heeft iemand een idee welke code dat is?
De TV is UE32m5620
op 30-11-2017 10:52 AM
Hey @sperwer, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe parel! Zal vast genieten zijn
Om in te gaan op je vragen, is er inderdaad een E-Manual beschikbaar. Deze bevat 155 bladzijden met alle informatie over de televisie en instructies over bepaalde functies van de tv. Ik weet zeker dat je daar alle informatie uit kan halen die je nodig hebt.
Voor de code kun je contact opnemen met Ziggo, omdat deze niet vanuit de televisie ingesteld moet worden.
op 30-11-2017 11:41 AM
Bedankt voor de reactie.
De E-Manual heb ik gevonden. Het is voldoende.
Ik zal Ziggo benaderen over de 3 cijferige code.
op 30-11-2017 11:56 AM