Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

HD-recorder met digitenne decoder verbinden

(Onderwerp aangemaakt op: 13-07-2022 05:38 PM)
237 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik heb een Samsung HD-recorder/blue-ray speler, model BD-C8500. Mijn vraag is of je hiermee het signaal van digitenne-decoder (Rebox ON3001TZAP) kunt opnemen.

De decoder heeft  alleen een AV-OUT uitgang (3,5 mm plug) - naast een HDMI-aansluiting waarmee mijn samsung tv verbonden is.

De BD-C8500 echter heeft alleen maar een ingang voor een gewone (coax)-antennekabel.
Het idee is om tv programma's op te nemen. Dus bestaat er een kabel die beide componenten met elkaar verbindt?
Of is dat om andere technische redenen niet mogelijk? Maak ik een denkfout en is het recorderdeel alleen bedoeld om blu-ray en dvd schijfjes op te nemen? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Anonymous User ,

Je kunt met de BD-C8500 zelf opnemen als je er een CI+ module of een digitenne kaart insteekt.
Helaas kun je niet opnemen vanaf de Rebox, want de BD-C8500 heeft naast de coax geen andere ingangen voor beeld en geluid..

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Anonymous User ,

Je kunt met de BD-C8500 zelf opnemen als je er een CI+ module of een digitenne kaart insteekt.
Helaas kun je niet opnemen vanaf de Rebox, want de BD-C8500 heeft naast de coax geen andere ingangen voor beeld en geluid..

signatureee
Groet, Dick