Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

half donker tv scherm ue32h6400

(Onderwerp aangemaakt op: 08-08-2018 05:01 PM)
1720 Weergaven
tomhoekman
Journeyman
Opties

Toen ik mijn tv aanzette de ue32f6400, was opeens de bovenkant donkerder. Ik heb factory reset gedaan maar het was er nog steeds, Ik heb ook heel veel gegoogled maar geen oplossing. Alles werkt super aan de tv behalve dan dat het scherm aan de bovenkant donker is.

Weet iemand hier een oplossing voor want de tv was best duur en is nu al kapot na 3 jaar.

Met vriendelijke groet,

Tom Hoekman

Foto's :

zoals je ziet is de bovenkant donker.zoals je ziet is de bovenkant donker.zoals je ziet is de bovenkant donker.zoals je ziet is de bovenkant donker.zoals je ziet is de bovenkant donker.zoals je ziet is de bovenkant donker.

0 Likes
11 Antwoorden
JoeriS
Mastermind
Opties

Hee @tomhoekman! Ik ben het helemaal met dkoster eens, dat lijkt me heel vervelend TV kijken. Dit is echter alleen op te lossen via een reparatie, wat ik gezien de leeftijd van de TV niet gratis aan kan bieden. Mijn tip is dan ook om dit bij je winkel aan te geven, aangezien zij 'm aan je hebben verkocht/je de koopovereenkomst met hen hebt, kunnen zij hier wellicht meer in betekenen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
tomhoekman
Journeyman
Opties
ohw oke jammer ik heb de tv in 2015 gekocht dus na iets over de 3 jaar doet hij dit beetje snel maar ja. Dan moet ik het er maar mee doen.
0 Likes