Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Grijze vlek in TB

(Onderwerp aangemaakt op: 24-09-2023 03:58 PM)
219 Weergaven
cvanarendonk
Apprentice
Opties
Sinds gister ben ik een grijze vlek tegengekomen op mijn TV. Links daarvan lijkt het erop alsof het dezelfde vlek is maar dan wit.

Ik las verschillende topics over garantie. Mijn TV heeft geen garantie meer, maar valt dit dan nog steeds over een niet deugdelijk product? Kan ik de kosten verhalen op Samsung/leverancier?

Ongeveer een week geleden heeft mijn TV wel een software update gekregen, weet niet of dat misschien hier aan heeft kunnen liggen.

TV spanningsloos en gereset heeft helaas niet geholpen.

image

image

image

image

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Afhankelijk van hoe oud de tv is kan je dit aankaarten bij de verkoper. 

Hier kan je lezen wat je rechten zijn : https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...t

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
cvanarendonk
Apprentice
Opties
Dat was nog een hele klus. Heb heel vaak met Coolblue aan de lijn gehangen, die wisten niks van de wettelijke garantie af. Met vier medewerkers gesproken, die gaven mij ook allemaal een andere oplossing. Het viel buiten de garantie dus ik moest het betalen, de ander vergoedde 90%, bij de ander hoefde ik alleen de voorrijkosten te betalen. De laatste zei dat ik alles vergoed kreeg omdat ik de wettelijke garantie had. Dit zwart op wit laten zetten door de medewerkster en nadat de reparatie was uitgevoerd kon ik de factuur opsturen naar Coolblue.

Coolblue zei later dat niet alles wordt vergoed maar dat een gedeelte wordt vergoed (verhouding levensduur en leeftijd apparaat). Daarna weer met ze aan de lijn gehangen en uiteindelijk heb ik alles vergoed gekregen, zie screenshot. Daar verder niet meer op gereageerd, alles vergoed gekregen.1706392256085.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Afhankelijk van hoe oud de tv is kan je dit aankaarten bij de verkoper. 

Hier kan je lezen wat je rechten zijn : https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...t

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
cvanarendonk
Apprentice
Opties
TV komt uit 2020.
0 Likes
Maikel172
Journeyman
Opties
Hoe is het uiteindelijk opgelost?
0 Likes
Oplossing
cvanarendonk
Apprentice
Opties
Dat was nog een hele klus. Heb heel vaak met Coolblue aan de lijn gehangen, die wisten niks van de wettelijke garantie af. Met vier medewerkers gesproken, die gaven mij ook allemaal een andere oplossing. Het viel buiten de garantie dus ik moest het betalen, de ander vergoedde 90%, bij de ander hoefde ik alleen de voorrijkosten te betalen. De laatste zei dat ik alles vergoed kreeg omdat ik de wettelijke garantie had. Dit zwart op wit laten zetten door de medewerkster en nadat de reparatie was uitgevoerd kon ik de factuur opsturen naar Coolblue.

Coolblue zei later dat niet alles wordt vergoed maar dat een gedeelte wordt vergoed (verhouding levensduur en leeftijd apparaat). Daarna weer met ze aan de lijn gehangen en uiteindelijk heb ik alles vergoed gekregen, zie screenshot. Daar verder niet meer op gereageerd, alles vergoed gekregen.1706392256085.jpg