op 19-06-2017 08:49 PM
Beste Samsung,
Ik ben sinds enkele maanden trotse eigenaar van een ue55ks7000, op enkele kleine beeld punten na ben ik erg tevreden( dit ligt aan tv bron ) bij Netflix etc. TOP toestel.
Tot ongeveer 1 a 2 weken geleden steeds de gids of ch list knop af en toe niet werkt, dag erna werkt het soms wel of soms niet, ligt niet aan de afstandsbedieningen die er bij zitten.
Via de smart hub knop kan ik de gids gebruiken en werkt dit normaal maar niet via de knop. Zelfde geld voor CH list. Enige idee of dit al bij jullie bekend is en wat ik hier aan kan doen?
Hoor het graag.
Mvg,
S. van der Veen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-12-2017 10:17 AM
Dan heb ik hier alvast een link waar je handmatig de update kunt downloaden. Onder het kopje "Downloads" kan je versie 1208.2 vinden met daaronder nog de handleiding die het handmatig updaten uitlegt. Mits je een oudere versie hebt staan natuurlijk.
op 23-06-2017 10:26 AM
Hi Svdveen, dit is gebonden aan de zender. Het gaat om een dienst van de provider, het kan dus een storing zijn.
op 30-06-2017 12:40 PM
Beste Nouzha,
dit is het probleem niet.
hij werkt wel via smart hub knop en dan naar gids.
maar rechtsstreek naar gids met guide werkt dan niet.
Tevens doe youtube nu niet meer..
gebruik het nooit maar is wel raar. Fireware is 1180
op 05-07-2017 03:21 PM
Even een ietwat vreemde test, maar het werkt Zou je eens kunnen kijken of je een soort 'flits' ziet als je op guide drukt en naar de zender kijkt via een mobiele camera. Zolang je de flits ziet, werken de knoppen en de afstandsbediening gewoon correct.
op 18-07-2017 07:22 PM
Dit al geprobeerd, bij beide afstandbedieningen. Ligt aan de TV software lijkt me. Laatste dagen werkt het wel weer zonder update of dergelijk,
op 25-07-2017 11:25 AM
op 25-07-2017 08:40 PM
Beste Tim,
op dit moment geeft die 1180 aan.
op 27-07-2017 08:32 AM
ik heb sinds een half jaartje een UE40KU6000W,en heb exact hetzelfde probleem.te pas en te onpas doet de gids knop het niet,en idd wel via home menu naar gids.
heb iom de samsung helpdesk via twitter van alles geprobeerd,maar nog steeds hetzelfde.
de afstandsbediening ligt het niet aan,ik heb op mn slaapkamer ook een samsung,ander model,daar werkt de gids wel elke keer via de -gids- knop,met de afstandsbediening van de "woonkamer" tv.
dus het zit toch ergens in de soft- of firmware van de TV.
ik zou van Samsung heel graag een definitieve oplossing hiervoor krijgen.
mvgr
P vd Burg
op 01-08-2017 11:52 AM
op 03-08-2017 03:18 PM
Beste Tim,
Dat al eens geprobeerd, Youtube werd er eerst beter van en de gids deed het even.
Later deed de gids + ch list knop het niet meer, nu doen ze het al wel weer een tijdje.
Youtube blijft wel haperen, ik heb het idee dat dit misschien samenhangt maar goed is ook niet super erg om anders smart knop te gebruik en dan naar gids te klikken maar vreemde is dat hij het opeens niet meer doet en opeens wel weer doet.