Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen Netflix mogelijk op UE32D6500??

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2019 09:33 PM)
471 Weergaven
1Ard
First Poster
Opties

Ik krijg Netflix niet aan de praat op mijn Samsung tv. Als ik kijk bij instellingen staat bij Netflix ESN:   Not support (X) Heb de Netflix app gedownload markante geen verbinding maken. Ook de smarthub gereset en laatste firmware gedownload maar geen succes. Is de tv mogelijk te oud?

Ik hoor het graag!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @1Ard!

Het is al een wat ouder model, ik ga er daarom vanuit dat de TV inderdaad niet meer wordt ondersteund door de ontwikkelaars van Netflix. Als de TV het nog prima doet, kun je kijken naar een Chromecast, voor een paar tientjes, kun je dan weer Netflix kijken op dezelfde TV!

Mocht je liever kijken naar een nieuwe TV, dan kun je mij een privébericht sturen, wellicht dat ik hierin wat voor je kan betekenen. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @1Ard!

Het is al een wat ouder model, ik ga er daarom vanuit dat de TV inderdaad niet meer wordt ondersteund door de ontwikkelaars van Netflix. Als de TV het nog prima doet, kun je kijken naar een Chromecast, voor een paar tientjes, kun je dan weer Netflix kijken op dezelfde TV!

Mocht je liever kijken naar een nieuwe TV, dan kun je mij een privébericht sturen, wellicht dat ik hierin wat voor je kan betekenen. 

rsz-846676
0 Likes