Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid soundbar

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2022 09:42 PM)
4873 Weergaven
Nicoc10
Apprentice
Opties

Hi,

Ik heb sinds een aantal weken een Samsung soundbar model: HW-Q60T/XN. Deze is via de HDMI to TV (ARC) aangesloten op mijn Samsung Tv: UE55JU6400K op de HDMI 3 (ARC) uitgang. Vaak valt het geluid als ik de TV aanzet na paar seconden weg. Nadat ik de stroom even van de Ziggo Mediabox haal en deze weer erop zet start alles op en is het geluid en direct weer. Echter is de Ziggo Mediabox aangesloten op HDMI 1. Na een halve minuut switcht de tv dan van HDMI 1 naar HDMI 3 (de HDMI waar de soundbar op aangesloten is). Als ik dan weer terug ga naar HDMI 1 is er gewoon geluid maar dat is natuurlijk niet erg prettig. Daarnaast wil ik niet telkens de stroom eraf halen om de soundbar werkend te krijgen. Ik denk dat ik de soundbar wellicht verkeerd aangesloten heb icm met de Ziggo Mediabox maar ik zie niet wat er dan mogelijk verkeerd is. Iemand hier een idee wat dit probleem kan veroorzaken en heeft iemand een mogelijke oplossing?

Alvast bedankt.

Groet,

Nico

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
xSteveuk
Mastermind
Opties
7 Antwoorden
Oplossing
xSteveuk
Mastermind
Opties
Hoi Deze pagina is misschien nuttig voor u

https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00049272/
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Nicoc10 , Nico,

Over welke Mediabox gaat het? De XL of de Next? Staat Anynet+ aan?
Bij (MENU/123)→MENU→Systeem→Anynet+ (HDMI-CEC).

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Nicoc10 , Nico,

Is je probleem inmiddels opgelost?

signatureee
Groet, Dick

Nicoc10
Apprentice
Opties

Yes thx, dit werkt. Bedankt voor de hulp

Nicoc10
Apprentice
Opties

Ja, heb de oplossing van de eerste reactie geprobeerd en dat werkte

Members_MeVyuim
First Poster
Opties

Bij mij viel ook steeds voor 2 sec het geluid weg. 1 x voor reparatie weg geweest printplaatje vervangen, 2x de gehele binnen kant vervangen. Deed het nog steeds na deze reparatie. Monteur langs geweest getest bleek dat de module stuk was in mijn tv waar de HDMI aansluitingen zitten en USB, deze is vanmorgen vervangen bij mij thuis en sinds de vervanging geen last meer. 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Mooi om te lezen dat het is opgelost @Members_MeVyuim,

Ik wens je nog veel plezier met jouw soundbar!

Met groet,

Ajay 

Community Manager