Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen beeld, wel geluid samsung tv

(Onderwerp aangemaakt op: 05-09-2018 09:29 PM)
19148 Weergaven
A-ten-Dam
First Poster
Opties

Van mijn samsung tv model UE48H8000SL ineens beeld op zwart. Rare is dat er wel geluid is. Kunt ook gewoon zappen naar andere zender maar beeld blijft zwart. Probleem is ineens ontstaan. Voorheen nooit geen problemen gehad! Weet iemand een oplossing of wat er aan de hand jan zijn?

0 Likes
4 Antwoorden
TV-MAN
Navigator
Opties

Dit probleem komt mij bekend voor een kenis van mij heeft dit ooit met een tv van philips gehad hij had wel geluid maar geen beeld. Daarbij heb ik verder zelf ook een soortgelijk iets aan de hand gehad met ook een  tv van philips namelijk dat bij het aanzetten van de tv alleen de ambilight aan ging en het sherm niet het was als of het sherm geen stroom kreeg. Als ik vervolgens de tv van de stoom haalde en weer aan zette ging hij weer normaal. Dus haal de tv eens volledig van de stroom stekker er uit.  En als hij het dan weer zou doen kijk dan ook meteen of je de nieuwste firmware er op hebt staan aangezien dat ook aan de software kan liggen.  Als dit alles niet zou helpen zou het wel eens aan de backlicht kunnen liggen dat die defect. Dit hoop ik echter niet voor je  aangezien dit een dure reparatie word als het daar aan zou liggen. Dan rest er niets anders dan contact opnemen met de verkopende partij als hij nog onder de garantie zou vallen anders met samsung. 

DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @A-ten-Dam,

Allereerst bedankt voor de bijdrage van  @TV-MAN 👍🏻,

Toch hierbij nog even een vraag (tv uit 2014):

• Wat is de volledige Model Code van de tv? Zie sticker op de achterzijde van de tv en moet eindigen op XXN.

Aanvulling: 

Voor de softwareversie zie Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Laatste versie is 1400.1.

En helaas geen garantie meer (2014)...

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
A-ten-Dam
First Poster
Opties

Hierbij foto van sticker!20180905_181849.jpg

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @A-ten-Dam,

Bedankt voor de foto!

Het ging mij hier alleen maar even om een code check.

In ieder geval een Benelux model.

Alleen nog 1 ontbrekende vraag over de  softwarewarevesie:

Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Laatste versie is 1400.1.?

Dit is waarschijnlijk geen software issue en ik sluit me aan bij de conclusie van @TV-MAN.

De prijs van een reparatie hangt af van de constatering van de monteur.

Zie:

https://www.samsungonderdelen.com/samsung-model/ue48h8000slxxn.htm?popular=yes

Toon onderdelenlijst->12

Ook helaas niet op voorraad..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes