Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen beeld of geluid op QE55Q85RALXXN

(Onderwerp aangemaakt op: 28-08-2020 10:23 PM)
298 Weergaven
Christophe07
Apprentice
Opties

Een paar uur na installatie krijg ik tv niet meer aan de praat. Via app boodschap 'geen connectie'. Als ik alle kabels overzet naar mijn oude samsung led tv werkt die als normaal. 

Rood lampje onderaan tv brandt, maar voor de rest dus niks. Als ik tv aansluit op telenet digibox via hdmi knippert daar rood driehoekje. Stop ik HDMI in oude tv dan stopt knipperen.

5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Christophe07 , Christophe,

Dat klinkt niet gezond! Reageert de IR-sensor ook niet bij het indrukken van een toets op de AB?

Het enige wat je nog kunt proberen, is de tv een poos, half uurtje of zo, spanningsloos zetten.

Als dit niet mocht helpen, dan moet je dit onder de garantie laten vallen. Dit moet je melden bij de leverancier.

Daar loopt namelijk je garantie. Niet akkoord gaan met een reparatie, want dan is het gevoel van een nieuwe tv weg..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Christophe07
Apprentice
Opties

Dag Dick,

Sensor reageert op AB, maar scherm blijft zwart. Hele nacht spanningloos...geen effect.😥

0 Likes
Christophe07
Apprentice
Opties

Is er een mogelijkheid om een hard reset te doen, zonder dat je in menu tv moet ?

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Christophe07 , Christophe,

Vervelend allemaal! Een hard reset is alleen op afstand mogelijk.

Dit is nu niet mogelijk, omdat je niet in het Menu kunt komen om toestemming te geven.

De enige mogelijkheid is de leverancier op de hoogte stellen van je probleem..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
darkmantom
Pioneer
Opties

Een kennis van mij heeft iets vergelijkbaars gehad en heeft dit opgelost gekregen dmv

de tv aan te zetten

power knop op de tv 5-6 seconden ingdrukt te houden en daarna onmiddellijk 5-6 seconden op de powerknop van de ab te drukken.

Normaal herstart de tv dan een keer of twee en hier werkte het terug.

Heb een ander probleem bij mijn tv ook zo opgelost gekregen.

hoop dat het kan helpen voor u.