16-11-2022 01:51 PM - bewerkt 16-11-2022 01:51 PM
Goedendag iedereen,
Ik bezit sinds kort een 65 inch The Frame waar ik met veel plezier gebruik van maak, incl van de Art mode. Ik merk sinds kort echter dat ik bij een tweetal schilderijen de "mat" niet kan uitschakelen, d.w.z. dat ik in het "Mat" menu bij het desbetreffende schilderij alleen de keuze heb uit een tweetal opties waarbij het schilderij kleiner is weergegeven en omgeven wordt door een gekleurde rand aan alle kanten en de beelden dus ook alleen op die manieren kan weergeven.
Het betreffen twee schilderijen uit de standaard collectie van Samsung, dus geen eigen afbeelding, nl. "Group of Birds Perched on Branches" van Frans Snyders ("Synders" volgens Samsung) en "Orchid and Hummingbird near a Mountain Lake" van Martin Johnson Heade.
De modelcode van de TV is QE65LS03BAUXXN; de software is up-to-date.
Kan hier wat aan gedaan worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-11-2022 02:34 PM
Hi @RoH92, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Het klopt inderdaad dat sommige afbeelding niet zonder deze optie weergegeven kan worden.
Kan je hier anders een foto van maken en deze delen?
De ondersteuning voor de ArtStore wordt niet door ons verzorgd, dit gaat via Samsung Checkout on TV en tik rechtsboven op de 3 puntjes voor ondersteuning.
Mijn collega's kunnen dan in ieder geval wel de fout in de naam aanpassen en wellicht dat er ook mogelijkheden zijn om deze afbeeldingen weer te geven zonder deze optie.
Groeten,
Martijn
op 16-11-2022 04:50 PM
Dank voor het bericht!
Het gekke is dat ik beide afbeeldingen initieel wel "volledig" heb kunnen bekijken, zie onder.
Ik zal je aanwijzingen opvolgen, bedankt.
op 17-11-2022 09:56 AM
Dankjewel voor je reactie en de foto's en wat een gave afbeelding zeg! Wij denken zelf dat dit een wijziging is geweest die op de server ook is doorgevoerd. Hopelijk kunnen ze deze optie wel weer terugzetten voor jou maar ook voor de andere gebruikers die dit ervaren.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 25-11-2022 03:24 PM
Ik heb precies hetzelfde probleem met exact dezelfde tv.
ik gebruik “mijn album” met speciaal op maat 16:9 gemaakte foto’s en bij de ene kan ik wel meerdere mat versies selecteren en bij de andere slechts 2. Zonder mat zit daar dan niet bij.
Hoe kom ik van die mat af ?
Dit is niet hoe ik Art mode wil gebruiken.
Verder heb ik foto’s via een usb stick toegevoegd aan m’n album maar die zie ik niet terug in de SmartThings app.
Is hier een oplossing voor ?
25-11-2022 03:29 PM - bewerkt 30-11-2022 03:33 PM
De ondersteuning voor de ArtStore wordt niet door ons verzorgd, dit gaat via Samsung Checkout on TV, tik rechtsboven op de 3 puntjes voor ondersteuning.
Groeten,
Martijn
op 31-07-2023 07:54 PM
op 02-11-2023 01:35 PM
Ik vergat te reageren en kom nu toevallig een mail tegen hierover; dank nog! Dit werkt voor mij ook!
Overigens had ik Samsung Checkout gemaild hierover maar ik heb helaas geen zaligmakend antwoord gekregen.