Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Frame 43 - art display hapert

(Onderwerp aangemaakt op: 02-12-2020 08:49 PM)
166 Weergaven
Soren
First Poster
Opties

Bij het weergeven van artwork wordt het beeld gefragmenteerd en beweegt zo’n fragment van links naar rechts (of omgekeerd) over het beeld. 

Ik heb verschillende artworks geladen en ook heen en weer geswitched tussen tv en artstore maar het probleem blijft zich voortdoen. 

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Soren,

Welkom op de Community.

Om welke Frame gaat het precies? En kun je een video of foto meesturen van wat je precies ziet? 

Dan kijk ik even met je mee 👍

rsz-846676
0 Likes
CRS1
First Poster
Opties

Hallo BruceH,

Zojuist op deze community terecht gekomen met hetzelfde probleem als Soren beschrijft. Ik heb een filmpje en foto geüpload om te laten zien wat er gebeurd. Wij hebben Samsung QLED 4K Frame 43LS03T 2020. Zou je met ons mee willen kijken hoe we dit kunnen oplossen?

Alvast bedankt! :smiling-face:

IMG20210913135336.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @CRS1, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Dankjewel voor je bericht en de video. Wat heb je zelf al geprobeerd om dit op te lossen?

Is je TV verder up-2-date?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
CRS1
First Poster
Opties

Dag Martijn, 

Dank voor je reactie. De TV is up to date. Updates worden automatisch uitgevoerd, momenteel de meest recente versie. Verder hebben we de TV onlangs gereset en hebben we apparaat onderhoud uitgevoerd. Verder goed om te vermelden dat het haperen niet constant voorkomt, maar soms met vlagen. 

0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @CRS1,

Je hebt zo te lezen al de nodige stappen doorlopen waardoor ik wil voorstellen dat wij eens met afstand mee kijken door behulp van onze "Hulp op Afstand" service. Lees meer hierover op onze website: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat ons weten hoe dat is gegaan!

rsz-846676\