Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Frame (2022) start altijd in Kunst op

(Onderwerp aangemaakt op: 02-02-2023 05:12 PM)
204 Weergaven
Jeroengroter
Journeyman
Opties

Heb een 2022 Frame (Benelux model). Had eerst problemen met het niet verschijnen van de Smart Kalibratie functie op de app, maar die popte laatst opeens op, opgelost dus. Maar heb een ander ding:

Wanneer ik m'n TV uitschakel, komt er een schilderij. Das natuurlijk de reden van aankoop. Heel mooi, fijn. Maar... Wanneer ik de TV weer inschakel, start de TV op in KUNST modus. Ik kan geen enkele manier vinden om de TV in MEDIA modus of LIVE TV te laten opstarten. Heb in het menu alle opties geprobeerd (aan in laatste status), maar omdat KUNST altijd de laatste status is (bij uitschakelen), start de TV dus ALTIJD in kunst op. Hoe omzeil ik dit, of is het wachten tot een update? M'n 2020 Frame startte gewoon in TV op...

Ook merk ik dat KUNST een andere beeld instelling heeft qua kleur en brightness. Wanneer ik van KUNST naar MEDIA schakel, zie ik de kleur van het beeld veranderen. Dit had m'n vorige Frame (2020) niet. 

0 Likes
4 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Jeroengroter , Jeroen,

Zet je de tv wel eerst in tv-modus voordat je hem uitschakelt? Zie Gebruik van de kunstmodus.
Kunstmodus heeft inderdaad haar eigen beeldinstellingen. Zie Kunstmodus-instellingen aanpassen.

https://www.samsung.com/be/support/tv-audio-video/hoe-gebruik-je-kunstmodus-op-de-frame-tv/

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Jeroengroter
Journeyman
Opties

Hoi Dick, ik druk op de UIT knop tijdens TV kijken. Maar ook dan start de TV in Kunst weer op, omdat de TV dan blijkbaar de Kunst modus als laatst gebruikte app ziet. Is geen groot probleem hoor, maar gewoon onnodige stappen bij iedere inschakeling. 

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Jeroengroter ,

Je zou er eventueel nog remote naar kunnen laten kijken -> Hulp op Afstand 
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.
Bovenin wel eerst op SMART TV’s klikken en daarna naar beneden scrollen.

Fijne avond!

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Jeroengroter , Jeroen,

Heb je al een afspraak met Hulp op Afstand kunnen maken?

signatureee
Groet, Dick