Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foutmelding Netflix tvq-pm-100 (5.2102)

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2018 08:49 PM)
2177 Weergaven
MariskaStraat
Apprentice
Opties

Hallo,

Sinds een week geeft Netflix de code tvq-pm-100 aan na enkele seconden als ik een serie start. Op netflix de stappen doorgenomen; stekker van tv uit stopcontact etc etc. Daarna deed alles het weer.

Volgende dag weer hetzelfde probleem, dit keer smart hub gereset. Weer konden we uiteindelijk Netflixen.

Nu, zucht, weer hetzelfde probleem. Netflix stuurt mij naar Samsung. Ik ga kijken op Google en vind veel meer van dit soort problemen. Maar ook dat mijn apparatuur waarschijnlijk Netflix niet eens meer ondersteunt! :thinking-face:

Ik heb het model UE48JU70000, kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?? 🧐

0 Likes
22 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hey @Jeroenk , Jeroen,

Tijdje geleden. Ik wilde zelf al hulp op afstand bieden 😉. Lekkere helpdesk daar.

Je kunt dit tegenwoordig zelf regelen. Op onderstaande site kun je lezen wat het allemaal inhoudt en hoe je moet handelen:

https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/ Suc6 en houd me even op de hoogte over de voortgang.

Fijne avond!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Jeroenk
Explorer
Opties

Hoi Dick,

Het probleem is weg...!

Geen idee hoe dat is gebeurd, maar op het moment dat ik met Hulp Op Afstand in de weer wilde gaan, bleek Netflix weer normaal te functioneren....

Natuurlijk heb ik even een week afgewacht om te zien of de foutmeldingen niet terug zouden komen... Maar nee hoor. Alles in orde nu.

het kan soms raar lopen.

Wil je in ieder geval nog een keer bedanken voor je hulp en het meedenken!

Groet,

Jeroen

DickKoster
MegaStar
Opties

Hey @Jeroenk , Jeroen,

Geen dank! Jij bedankt voor je terugkoppeling. Top dat het weer werkt!

Zou je misschien je vraag als Oplossing kunnen markeren?

Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijne dag!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes