Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dvd speler werkt niet op ue43ru7440s

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2020 07:15 PM)
1771 Weergaven
Kees62
Journeyman
Opties

Ik heb een Philips dvd speler dvp2880 die ik via HDMI wil aansluiten op bovengenoemde tv

Blijkt dat tv deze niet herkent. Ook niet op andere poort niet zijnde mdhi arc, of met een andere kabel.

In mediamarkt winkel ander merk dvd speler geprobeerd op deze tv en werkt ook niet

De Philips aangesloten op 9000 serie en dan doet hij het wel 

Ra da hoe kan dit?

Software probleem in deze 43 inch serie?

Met Samsung helpdesk gebeld (niels) en hij wist dit probleem ook niet op te lossen. Ging dit hogerop verder laten uitzoeken. Zeeeer benieuwd of dit opgelost gaat worden want nu kan ik geen enkele dvd speler gebruiken ivm deze tv serie

Iemand anders kent dit probleem Ook?

Groet

Kees

0 Likes
12 Antwoorden
Jeroen__
Student
Opties

Ik heb net dezelfde DVD player. Deze werkt ook niet op de Q70R.

Hopelijk wordt hier nog een oplossing voor gevonden. Werkt perfect op mijn oude tv. Op de HDMI poorten van de Samsung worden wel andere toestellen herkend...

0 Likes
Kees62
Journeyman
Opties
This echt een software probleem van Samsung. Ik hoop idd dat hier snel een oplossing voor komt. Bij de Samsung helpdesk beloofde men om dit hogerop te spelen. Tja zien wat hier uitkomt
0 Likes
Jeroen__
Student
Opties

Het probleem met de DVD player is HDCP (High-bandwidth Digital Content Protection) gerelateerd. Een HDMI splitter tussen de DVD player en TV hangen is voor mij de huidige workaround.
Hopelijk maakt Samsung zijn firmware nog compatibel...

0 Likes