Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Doos weggegooid... Dom dom dom!

(Onderwerp aangemaakt op: 20-12-2018 10:37 PM)
1863 Weergaven
Cris1969
Apprentice
Opties

hier nog zo'n domkop die de doos weggooit voordat hij de actie voorwaarden kende...

Nou moet ik zeggen, ik ben direct na de aankoop naar de Samsung site gegaan (toen ik de doos nog had), maar die was niet bereikbaar. Daar heb ik ook een screenshot van.

Enkele dagen later deed de site het wel, maar toen was de doos al weg.

Nu is mijn aanvraag afgewezen omdat ik geen streepjescode van de doos had.

Ik had er wel een foto van de achterkant bij gegaan, maar dat vond men niet goed.

Ik hoop héél erg dat iemand hier kan helpen! 

Bericht van Samsung:

Op dit moment kunnen we je aanvraag met registratienummer 2495389 nog niet accepteren. De reden hiervoor is:

• Er is geen originele streepjescode van de Samsung (QLED/The Frame) TV bijgesloten

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Chris, dat is idd niet slim nee. De doos bewaren is altijd handig, in ieder geval de eerste paar weken.. Als hij bijvoorbeeld kapot gaat binnen 2 weken kun je hem meestal omruilen in de winkel.. Dan moet je wel de oude tv in de originele doos doen.. Je zal straks een antwoord krijgen van een Moderator die momenteel aan het bekijken is of er iets mee gedaan kan worden.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties
Hi Cris! Gefeliciteerd met de nieuwe tv! Ik heb helaas héél slecht nieuws. Bij deze promotie is de doos écht verplicht, dit vanwege fraudegevoeligheid. De bon etc. zegt namelijk niet genoeg, aangezien je de tv zo weer kan inleveren bij de winkel en toch kan registreren. Bij het uitknippen van de sticker op de doos kunnen wij zeker stellen dat je 'm niet meer terugbrengt en als je dit wel doet, dan kan niemand anders met deze tv registreren.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Cris1969
Apprentice
Opties

Eh, ja maar zonder doos kan ik hem sowieso niet meer terugbrengen! 

Als ik de doos nog wel had, dan had ik hier niet om hulp gevraagd want dan had ik gewoon de streepjescode op kunnen sturen.

En ik heb toch een foto van het serienummer meegestuurd. Ik mag toch hopen dat die nummers uniek zijn zodat er sowieso geen 2e keer op geregistreerd kan worden? 

Ik wil wel een foto maken zodat je kunt zien dat hij hier aan de muur hangt als dat helpt! 

Tnx,

Cris

0 Likes
Cris1969
Apprentice
Opties

Eh, ja maar zonder doos kan ik hem sowieso niet meer terugbrengen! 

Als ik de doos nog wel had, dan had ik hier niet om hulp gevraagd want dan had ik gewoon de streepjescode op kunnen sturen.

En ik heb toch een foto van het serienummer meegestuurd. Ik mag toch hopen dat die nummers uniek zijn zodat er sowieso geen 2e keer op geregistreerd kan worden? 

Ik wil wel een foto maken zodat je kunt zien dat hij hier aan de muur hangt als dat helpt! 

Tnx,

Cris

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het serienummer is uniek, maar desondanks kun je 'm dan na registratie weer terugbrengen naar de winkel. Hoe kunnen wij daadwerkelijk controleren of jij de doos nog hebt? Ik begrijp de argumenten, maar onze voorwaarden hierin kan ik niet aanpassen. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Cris1969
Apprentice
Opties

Ik heb hem inmiddels al 30 dagen, daarmee is de termijn voor terugbrengen verstreken.

Ik kan een foto maken om te laten zien dat hij hier nog aan de muur hangt! 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dat begrijp ik, Cris. Helaas kan ik mij alleen aan de voorwaarden houden, wat betekent dat het niet mogelijk is.

---------
Signature-Note10
0 Likes
TV-MAN
Navigator
Opties

Cris1969 wat verveld da jij nu zoveer problemen hebt alleen maar om een stome doos. Het zou handig zijn als samsung in de toekomst de originele streepjescode er ook in doet in de vorm van een of ander pasje waar alle gegeven van de tv opstaan. En dat je dat pasje vervolgens moet opsturen. Vind het ook zeer omslachtig dat je de originele streepjescode uit die doos moet gaan knippen. Dus een pasje zou veel gemakkelijker moeten zijn dan worden dit soort vervelende problemen voorkomen waar jij nu dus wel mee zit.

0 Likes
TV-MAN
Navigator
Opties

Beste Cris1969 

wat vervelend dat jij nu problemen hebt om een eenvoudige doos dit zou veel makkelijker moeten zijn. Ik heb hier een mogelijke oplossing als tip voor samsung.  Om dit soort problemen in de toekomst te ver kommem zou samsung kunnen overwegen om in toekomst de originele streepjescode/serienumer in de doos te doen in de vorm van een of ander pasje waar het serienumer /streepjescode opstaat. En dat je dat pasje vervolgens naar hun moet opsturen.