op 20-12-2018 10:37 PM
hier nog zo'n domkop die de doos weggooit voordat hij de actie voorwaarden kende...
Nou moet ik zeggen, ik ben direct na de aankoop naar de Samsung site gegaan (toen ik de doos nog had), maar die was niet bereikbaar. Daar heb ik ook een screenshot van.
Enkele dagen later deed de site het wel, maar toen was de doos al weg.
Nu is mijn aanvraag afgewezen omdat ik geen streepjescode van de doos had.
Ik had er wel een foto van de achterkant bij gegaan, maar dat vond men niet goed.
Ik hoop héél erg dat iemand hier kan helpen!
Bericht van Samsung:
Op dit moment kunnen we je aanvraag met registratienummer 2495389 nog niet accepteren. De reden hiervoor is:
• Er is geen originele streepjescode van de Samsung (QLED/The Frame) TV bijgesloten
op 21-12-2018 10:15 AM
op 21-12-2018 03:02 PM
op 21-12-2018 04:55 PM
Eh, ja maar zonder doos kan ik hem sowieso niet meer terugbrengen!
Als ik de doos nog wel had, dan had ik hier niet om hulp gevraagd want dan had ik gewoon de streepjescode op kunnen sturen.
En ik heb toch een foto van het serienummer meegestuurd. Ik mag toch hopen dat die nummers uniek zijn zodat er sowieso geen 2e keer op geregistreerd kan worden?
Ik wil wel een foto maken zodat je kunt zien dat hij hier aan de muur hangt als dat helpt!
Tnx,
Cris
op 21-12-2018 04:56 PM
Eh, ja maar zonder doos kan ik hem sowieso niet meer terugbrengen!
Als ik de doos nog wel had, dan had ik hier niet om hulp gevraagd want dan had ik gewoon de streepjescode op kunnen sturen.
En ik heb toch een foto van het serienummer meegestuurd. Ik mag toch hopen dat die nummers uniek zijn zodat er sowieso geen 2e keer op geregistreerd kan worden?
Ik wil wel een foto maken zodat je kunt zien dat hij hier aan de muur hangt als dat helpt!
Tnx,
Cris
op 24-12-2018 08:22 AM
Het serienummer is uniek, maar desondanks kun je 'm dan na registratie weer terugbrengen naar de winkel. Hoe kunnen wij daadwerkelijk controleren of jij de doos nog hebt? Ik begrijp de argumenten, maar onze voorwaarden hierin kan ik niet aanpassen.
op 24-12-2018 08:50 AM
Ik heb hem inmiddels al 30 dagen, daarmee is de termijn voor terugbrengen verstreken.
Ik kan een foto maken om te laten zien dat hij hier nog aan de muur hangt!
op 24-12-2018 09:29 AM
op 24-12-2018 11:25 AM
Cris1969 wat verveld da jij nu zoveer problemen hebt alleen maar om een stome doos. Het zou handig zijn als samsung in de toekomst de originele streepjescode er ook in doet in de vorm van een of ander pasje waar alle gegeven van de tv opstaan. En dat je dat pasje vervolgens moet opsturen. Vind het ook zeer omslachtig dat je de originele streepjescode uit die doos moet gaan knippen. Dus een pasje zou veel gemakkelijker moeten zijn dan worden dit soort vervelende problemen voorkomen waar jij nu dus wel mee zit.
op 24-12-2018 12:31 PM
Beste Cris1969
wat vervelend dat jij nu problemen hebt om een eenvoudige doos dit zou veel makkelijker moeten zijn. Ik heb hier een mogelijke oplossing als tip voor samsung. Om dit soort problemen in de toekomst te ver kommem zou samsung kunnen overwegen om in toekomst de originele streepjescode/serienumer in de doos te doen in de vorm van een of ander pasje waar het serienumer /streepjescode opstaat. En dat je dat pasje vervolgens naar hun moet opsturen.