Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

donkerbeeld bij mijn Qt90

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2021 11:50 PM)
238 Weergaven
mikeywisman
Apprentice
Opties
Bij sommige films zijn de avond scene zijn te donker naar mijn beleving ik zie zowat niks meer ik heb alle instellingen geprobeerd en op zijn lichtste stand gezet maar werkt niet 
0 Likes
4 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @mikeywisman ,

Niet een echt duidelijke melding. Er zijn nogal wat modellen in de QT90 Series.

Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.

Over welke films gaat het? Eigengemaakte? Netflix? YouTube? Tv kijken? Hoe kijk je tv? Met een decoder, CI+ module, via ethernet, etc.?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
mikeywisman
Apprentice
Opties

Goede middag 

Het is de nieuwste gekocht special voor mijn next gen game console op Black Friday;-))

Ik ga vanavond kijken welke type en stuur het door

Bedankt voor de info alvast

mikeywisman
Apprentice
Opties
goede avond Superuser 2
ik heb software update 1460.9 en het gaat om het type QE55Q90TALXXN
ik kijk via een ziggo next 4k box TV via een 2.1hdmi kabel ook heb ik al de ziggo box instellingen op 1080i gezet omdat de tv ook upscaled naar 4k
het maakt ook niet echt uit welk kanaal ik kijk maar de donkere scenes blijven te donker ik zie soms het beeld wat lichter en donker worden met het veranderen van scenes in de film
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @mikeywisman ,

Bedank voor de info! Ik mis echter een antwoord op een belangrijke vraag.

Zie je dit ook terug bij apps zoals Netflix, YouTube etc.?

Zou je misschien, om te testen, een 4K UHD democlip op YouTube willen bekijken? Zie je het daar ook op terug?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes